تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27317.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای ۸۵۵ میلیون سند محرمانه موسسه مالی آمریکایی

صدها میلیون سند شامل اطلاعات شخصی و مالی مشتریان یکی از بزرگترین موسسات مالی آمریکا در معرض افشا قرار گرفته اند. [digipullqoute place="left"]این آسیب پذیری بیش از ۲ سال وجود داشته[/digipullqoute] بر اساس گزارش Krebs  موسسه First ...

صدها میلیون سند شامل اطلاعات شخصی و مالی مشتریان یکی از بزرگترین موسسات مالی آمریکا در معرض افشا قرار گرفته اند.

این آسیب پذیری بیش از ۲ سال وجود داشته

بر اساس گزارش Krebs  موسسه First American که عمده فعالیت هایتش به حوزه املاک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - مربوط می شود، ۸۵۵ میلیون سند را بدون هیچگونه رمز عبور یا حفاظتی روی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - سرورهای خود آپلود کرده به گونه ای که با در اختیار داشتن آدرس یک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - سند در سایت موسسه و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - تغییر هریک از اعداد موجود در لینک، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - امکان مشاهده و دسترسی به اسناد مشتریان دیگر وجود داشته است.

با توجه به ماهیت کسب و کار موسسه First American این فایل ها شامل داده های حساسی نظیر تصاویر گواهینامه، رسیدهای پرداخت، اطلاعات بانکی و شماره تامین اجتماعی مشتریان بوده که طی ۱۶ سال گذشته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - گردآوری شده اند. هکرها با طراحی اسکریپتی نه چندان پیچیده قادر به گردآوری این حجم عظیم اطلاعات و فروش آن در دارک وب بودند؛ سناریویی که ظاهرا به تحقق نپیوسته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - است.تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران

این آسیب پذیری توسط محققی امنیتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - به نام Ben Shoval شناسایی شده و به گفته او برخی کسب و کارهای کوچکتر هم ممکن است اسناد داخلی خود را در اختیار  First American قرار داده باشند. با این حال وی نسبت به احتمال سوءاستفاده از اطلاعات مشتریان اظهار بی اطلاعی کرده است.

زمان ایجاد این حفره امنیتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - مشخص نیست اما Krebs با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - استفاده از سایت archive.org بازه زمانی آنرا بیش از دو سال اعلام کرده است. First American از دیروز و پس از اطلاع از مشکل آنرا رفع کرده است. یکی از سخنگویان این موسسه با تاکید بر اهمیت امنیت و محرمانگی برای آنها، از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - انجام بررسی های فوری برای اطمینان از عدم درز اطلاعات مشتریان خبر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - داده است.

ذخیره داده های کلان بدون استفاده از رمز عبور در شرکت های دیگر هم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - رواج دارد اما حتی در این روش هم برای حفظ امنیت داده ها آدرس هایی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - پیچیده ایجاد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر مازندران استان مازندران - می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone