تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27332.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

لپتاپ‌های مجهز به گرافیک کوادرو RTX 5000 از راه می‌رسند؛ ریزر و ایسر در اول صف

همان طور که امروز در دیجیاتو خواندید، کمپانی انویدیا در نمایشگاه کامپیوتکس از کارت گرافیک کوادرو RTX 5000 خود برای تولید محتوا رونمایی کرد و حالا شرکت های ریزر و ایسر پس از مراسم انویدیا، ...

همان طور که امروز در دیجیاتو خواندید، کمپانی انویدیا در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - نمایشگاه کامپیوتکس از کارت گرافیک کوادرو RTX 5000 خود برای تولید محتوا رونمایی کرد و حالا شرکت های ریزر و ایسر پس از مراسم انویدیا، به معرفی لپتاپ های مجهز به کارت گرافیک جدید پرداخته اند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان

ریزر نخستین شرکتی بود که از لپتاپ های مجهز به کوادرو RTX 5000 رونمایی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - کرد و این کارت گرافیک را در دو محصول حرفه ای Blade 15 و Blade Pro 17 عرضه نمود. هردوی این لپتاپ ها به 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه NVMe مجهز شده اند و با رنگ سفید جیوه‌ای به دست مشتریان می رسند.

در نسخه 15 اینچی شاهد استفاده از نمایشگر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - لمسی 4K OLED و چیپست اینتل Core i7-9750H هستیم که در مدل 17 اینچی، نمایشگر از نرخ بازسازی تصویر 120 هرتز برخوردار شده و پردازنده نیز به Core i9-9880H ارتقا یافته است.

لازم به ذکر است که در صورت علاقه مشتری و برای بهره مندی از توان پردازشی بیشتر، لپتاپ های سری بلید قابلیت اتصال به هاب Razer Core X برای استفاده از کارت گرافیک اضافه را هم خواهند داشت. از قیمت و زمان عرضه این محصولات اطلاعاتی منتشر نشده است.

ایسر ConceptD 7

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان

کمپانی ایسر که اوایل سال جاری میلادی از لپتاپ ConceptD 7 به عنوان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - رقیب مک بوک پرو رونمایی کرده بود، امروز از تجهیز این محصول به کارت گرافیک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - کوادرو RTX 5000 خبر داد.

ایسر ConceptD 7 از پالت رنگی پانتون پشتیبانی می‌کند

البته ایسر سایر مشخصات سخت افزاری ConceptD 7 را تغییر نداده و چیپست Core i7 اینتل، رم 32 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی NVMe همچنان در جای خود باقی هستند. علاوه بر این، لپتاپ ایسر به نمایشگر 15.6 اینچی 4K با پشتیبانی کامل از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - رنگ های پانتون نیز مجهز شده که مزیت رقابتی آن نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار به حساب می آید.

گفتنی است شرکت تایوانی ایسر هنوز از زمان عرضه و قیمت نهایی ConceptD 7 با کارت گرافیک انویدیا کوادرو RTX 5000 حرفی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone