تعمیرات یخچال سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27337.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آغاز تولید انبوه مبتنی بر فرایند 7 نانومتری پلاس توسط TSMC

شرکت صنایع نیمه هادی تایوان تولید انبوه محصولات مبتنی بر نسل دوم فرایند 7 نانومتری پلاس (7nm+) را آغاز کرده است. این اولین باری است که شرکت تایوانی تولید کننده چیپ، از فناوری لیتوگرافی به وسیله ...

شرکت صنایع نیمه هادی تایوان تولید انبوه محصولات مبتنی - تعمیرات یخچال سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بر نسل دوم فرایند 7 نانومتری پلاس (7nm+) را آغاز کرده است. این اولین باری است که شرکت تایوانی تولید کننده چیپ، از فناوری لیتوگرافی به وسیله اشعه ماوراء بنفش بهره می برد و به این ترتیب قدم قابل توجهی در مقایسه با - تعمیرات یخچال سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رقبایی از جمله اینتل و سامسونگ به حساب می آید.

فرایند +7nm در چیپ کایرین 985 به کار می روند

بر اساس گزارشی که - تعمیرات یخچال سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پیش از این منتشر شده بود TSMC همچنان قصد دارد تحویل سفارشات هواوی را بدون نگرانی از جریمه ایالات متحده ادامه دهد و البته برای این کار دلیل قانع کننده ای هم دارد. به گفته شرکت صنایع نیمه هادی تایوان اگرچه مالکیت فکری و مواد مورد استفاده برای ساخت قطعات نیمه هادی مشمول تحریم های آمریکا می شوند، اما تجهیزات ساخت چیپ از این گونه قوانین پیروی نمی کنند.

بر اساس یک گزارش فرایند - تعمیرات یخچال سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تولید جدید برای تولید چیپست کایرین 985 (احتمالاً برای گوشی پرچمدار هواوی میت 30) و نیز چیپ های A13 اپل (احتمالاً برای آیفون های معرفی نشده 2019) هم به کار خواهد رفت.

تعمیرات یخچال سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

TSMC همچنین از طرح های - تعمیرات یخچال سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آتی خود برای تولید چیپ ها گفته است. در حال حاضر تولید آزمایشی ویفرهای 5 نانومتری با فناوری ماوراء بنفش آغاز شده و قرار است تولید انبوه چیپ های مبتنی بر این لیتوگرافی از سه ماهه ابتدایی 2020 آغاز شود. به این ترتیب انتظار می رود در ژوئن سال 2020 شاهد چیپست های 5 نانومتری تولیدی این شرکت در بازار باشیم.

علاوه بر این گفته شده که قرار است گذار به فرایند 6 نانومتری هم در دستور کار قرار بگیرد تا در آینده به عنوان یک به روز رسانی برای چیپست های 7 نامومتری پلاس فعلی عرضه شود. این اقدام TSMC تقریبا مشابه با برنامه کوالکام است که پیش از این اسنپدراگون 675 را با فناوری 11 نانومتری و سرعت کمی بیشتر، جایگزین مدل قدیمی تر 670 با فناوری 12 نانومتری کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone