تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27304.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پاسخ شیائومی به اوپو برای تکنولوژی دوربین سلفی زیر نمایشگر

تنها چند ساعت بعد رونمایی از اولین گوشی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر دنیا توسط اوپو، شیائومی به این موضوع واکنش نشان داد. لین بین، رئیس شیائومی ساعاتی پیش ویدیویی در شبکه اجتماعی Weibo از ...

تنها چند ساعت بعد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رونمایی از اولین گوشی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر دنیا توسط اوپو، شیائومی به این موضوع واکنش نشان داد. لین بین، رئیس شیائومی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ساعاتی پیش ویدیویی در شبکه اجتماعی Weibo از شیائومی Mi - تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 9 به اشتراک گذاشت که دوربین سلفی آن به طور کامل زیر نمایشگر دیوایس پنهان شده بود.

این بدان معناست که نسخه جدید Mi 9 در عین داشتن نمایشگر اولد هیچ احتیاجی به بریدگی نمایشگر یا حفره دوربین سلفی یا دوربین بیرون جهنده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ندارد و به سادگی دوربین جلو را زیر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نمایشگر پنهان کرده است.

هنوز مشخص نیست که تکنولوژی جدید شیائومی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - چطور کار می‌کند. وبسایت Phone Talks ادعا می‌کند که شیائومی اخیرا پتنتی مربوط به این تکنولوژی را به ثبت رسانده که نور بتواند از شیشه نمایشگر عبور کرده و به سنسور دوربین برسد. با این حساب دوربین سلفی بدون هیچ مشکلی به تصویربرداری خواهد پرداخت.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اگر چه نمونه اولیه رونمایی شده توسط شیائومی کامل به نظر می‌رسد، اما شرکت چینی هنوز در مورد زمان عرضه آن به بازار صحبتی به میان نیاورده. ماه مارس سال گذشته، شیائومی تیزر مشابهی برای یک گوشی تاشو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد اما با گذشت بیش از دو ماه از این موضوع هنوز خبری از این دیوایس به گوش نمی‌رسد. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که روند توسعه دیوایس جدید چطور پیش می‌رود.

تعبیه دوربین زیر نمایشگر فناوری مفیدی به نظر می‌رسد، چرا که با این کار نگرانی بابت خرابی قطعه‌های فیزیکی دوربین‌های سلفی دیگر وجود نخواهد داشت. همچنین با این کار سازندگان تلفن‌های هوشمند می‌توانند از فضای نمایشگر استفاده‌ بهتری کنند.

البته به نظر می‌رسد نباید به این زودی‌ها شاهد عرضه گوشی‌هایی با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این نوع دوربین‌ در بازار باشیم؛ چرا که بر اساس گفته‌ها این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشته و فعلا باید آزمون‌ و خطاهای زیادی انجام شود تا یک محصول بی عیب و نقص به دست مشتریان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone