تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27338.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معماری چیپ ARM کورتکس A77 با هوش مصنوعی 60 درصد سریع‌تر معرفی شد

کمپانی ARM برخلاف سال گذشته، امسال از رقابت با پردازنده های دسکتاپ صحبت نمی کند؛ اما در نمایشگاه کامپیوتکس با دست پر به میدان آمده و از معماری چیپ کورتکس A77 و گرافیک مالی G77 ...

کمپانی ARM برخلاف سال گذشته، امسال از رقابت با پردازنده های دسکتاپ صحبت نمی کند؛ اما در نمایشگاه کامپیوتکس با دست پر به میدان آمده و از معماری چیپ کورتکس A77 و گرافیک مالی G77 رونمایی کرده است.

کورتکس A77 نسبت به نسل قبل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 20 درصد سریع‌تر است

معماری کورتکس A77 در واقع بهبود نسخه قبلی (A76) است که بدون افزایش مصرف، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 20 درصد سرعت بیشتری ارائه کرده و در مقایسه با کورتکس A55 تا 35 برابر در زمینه یادگیری ماشینی سریع تر است. به گفته ARM، یکی از دلایل عدم تغییر اساسی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - معماری جدید، ساده سازی فرآیند استفاده از آن برای تولیدکنندگان بوده و از این طریق، شرکت های مختلف تنها با اعمال بروزرسانی های جزئی، می توانند از کورتکس A77 بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که کورتکس A77 همچنان بر پایه لیتوگرافی 7 نانومتری تولید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده و طبق اطلاعات موجود، با سقف پردازشی 3 گیگاهرتز به دست شرکت های تولیدکننده چیپست موبایل می رسد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سوی دیگر معماری گرافیک مالی G77 نیز با افزایش کارایی 40 درصدی نسبت به نسل قبل و بهبود 60 درصدی سرعت پردازش هوش مصنوعی، 30 درصد انرژی کمتری مصرف کرده و به 40 درصد پهنای باند کمتری احتیاج دارد.

با این وجود همان طور که می - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دانید، خروجی نهایی و عملکرد واقعی معماری های جدید ARM تنها در چیپست های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شرکت هایی نظیر کوالکام و سامسونگ قابل اندازه گیری خواهند بود که نتایج از یک کمپانی به کمپانی دیگر (و حتی از یک محصول به محصول دیگر) تفاوت هایی خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone