تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27318.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تماس امن اسنپ در سمنان راه اندازی شد

اسنپ امکان پنهان‌سازی شماره تلفن کاربر مسافر و کاربر راننده را به صورت آزمایشی در استان سمنان فراهم کرده است. هموطنان سمنانی از امروز می‌توانند با استفاده از این امکان بدون نمایش شماره تماس خود ...

اسنپ امکان پنهان‌سازی شماره تلفن کاربر مسافر و کاربر راننده را به صورت آزمایشی در استان سمنان فراهم کرده است. هموطنان سمنانی از امروز می‌توانند با استفاده از این امکان بدون نمایش شماره تماس خود با کاربر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - دیگر سفر اسنپ تماس بگیرند.

به گفته اسنپ پس از فعال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - شدن این قابلیت، درصورتی که مسافر با راننده ناوگان اسنپ تماس بگیرد، کاربر راننده شماره تماسی شبیه به ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را روی صفحه موبایل خود مشاهده خواهد کرد چراکه این شماره تماس برای این نوع سرویس در نظر گرفته شده است. شماره تماس کاربر مسافر نیز چیزی شبیه به همین است، یعنی اگر کاربر راننده با درخواست کننده سرویس تماس بگیرد، مسافر نیز چنین شماره‌ای را مشاهده خواهد کرد. پس هر دو طرف بدون اینکه از شماره هم آگاه باشند می‌توانند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - با هم تماس تلفنی بگیرند.

اسنپ همچنین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - خبر می‌دهد که این ویژگی به مرور در شهرهای دیگر ایران نیز فعال می‌شود. اولین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - بار در پاییز ۱۳۹۶ بود که قابلیت تماس امن اسنپ به صورت آزمایشی فعال شد. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - به گفته اسنپ این امکان در راستای احترام به حریم خصوصی کاربران از طریق حفظ اطلاعات شخصی آنها ایجاد شده است.

قابلیت تماس امن پیش از این در بیش از ۵۰ شهر ایران به صورت رایگان ارائه شده بود اما هنوز کاربران تهرانی از این ویژگی برخوردار نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone