تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27316.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ‌ فود، چیلیوری و ریحون؛ کدام سرویس خدمت‌ رسانی بهتری دارد؟

اسنپ فود، چیلیوری یا ریحون؟ این سؤالی بود که هفته پیش از من پرسیده شد و بر خلاف تصور جواب محکم و قاطعی برایش نداشتم. البته چرا، اگر می‌خواستم تحت تأثیر تبلیغات جوابی بدهم یقینا ...

اسنپ فود، چیلیوری یا ریحون؟ این سؤالی بود که هفته پیش از من پرسیده شد و بر خلاف تصور جواب محکم و قاطعی برایش نداشتم. البته چرا، اگر می‌خواستم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - تحت تأثیر تبلیغات جوابی بدهم یقینا اسنپ فود اولین کلمه‌ای بود که از دهانم خارج می‌شد. اما آیا از این جواب صد در صد مطمئنم بودم؟

فکر نمی‌کنم. تجربه چندین سال تست اپلیکیشن‌های مختلف به من اثبات کرده که هیچ سرویسی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - خالی از عیب و ایراد نیست و خالی از عیب هم باقی نمی‌ماند، و نکته بعد این که سرویس‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - خدماتی، خصوصا اپلیکیشن‌های دلیوری غذا به مرور زمان «تغییر می‌کنند»، و این تغییرات معمولا مثبتند و قابل تأمل و البته نیازمند پیگیری.

همین موضوع بهانه‌ای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - شد برای نوشتن این مقاله؛ مقایسه‌‌ای بین اسنپ‌ فود، چیلیوری و ریحون تا عملکرد این سه سرویس را در موقعیت‌های کاملا یکسان مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که کدام یک طی این سال‌های فعالیت سیر تحولی موفقیت‌آمیزتری را پشت سر گذاشته‌اند. در ادامه تجربیاتم از این کار را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

تجربه کاربری، امکانات و فرآیند سفارش غذا

 

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان
نمایی از صفحه خوشامدگویی سه اپلیکیشن

وقتی از یک سرویس دلیوری غذا صحبت می‌کنیم، تمام بحث‌ها پیرامون رسیدن غذا از نقطه A (رستوران) به نقطه B (مشتری) نیست. بلکه «نحوه دسترسی به رستوران‌ها» و امکانات «سفارش غذا» هم عوامل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - مهمی هستند که در کنار هم «تجربه کاربری» شما را رقم می‌زنند، که می‌تواند بسته به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - موقعیت خوب یا بد باشد. و این دقیقا همان مسئله‌ای بود که قبل از مقایسه فرآیند دلیوری سه اپلیکیشن تصمیم گرفتم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - رویشان دست بگذارم.

در نگاه کلی هر سه اپ رابط کاربری خوب و مناسبی دارند

در یک نگاه گذرا و کلی هر سه اپلیکیشن رابط کاربری خوب و مناسبی دارند. فقط تفاوت‌های ریز و کوچک است که باعث می‌شود یکی را «خوب» و آن یکی را «بهتر» توصیف کنیم. بگذارید مثال کار را برایتان از صفحه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - خانگی اسنپ فود، چیلیوری و ریحون بزنم که می‌تواند ویترینی از نقاط قوت و ضعف هر کدام باشد تا بتوانید به قضاوت خوبی در موردشان برسید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان
صفحه خانگی اسنپ فود، چیلیوری و ریحون

بعد از فرآیند ثبت نام وارد صفحه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - اصلی می‌شوید. اینجا به سه رویکرد متفاوت در طراحی تجربه کاربری بر خواهید خورد. ریحون تصمیم گرفته که خیلی سریع شما را به مقصودتان برساند و خیلی خودش را درگیر جزئیاتی مثل پیشنهادات ویژه و ... نکرده. برای همین از همان ابتدای کار فهرستی ساده و عمودی از رستوران‌ها را برایتان به نمایش می‌گذارد.

شاید در بهترین حالت بتوان تجربه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربری ریحون را «معمولی» توصیف کرد

ساده و قابل درک است، اما وقتی بنا بر مقایسه داریم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - شاید بتوان صفت «ناکافی» را هم به سایر ویژگی‌هایش اضافه کرد. با این که مینیمالیسم به کار رفته در طراحی محیط ریحون را شخصا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - ستایش می‌کنم (چرا که اصلا منوهای شلوغ و در هم را دوست ندارم) اما فیلترهای جستجو آنقدری نیستند که به عنوان یک مشتری بتوانند رضایتم را جلب کنند. ریحون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - فیلترهای جستجو را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - بر اساس امتیاز، فاصله با رستوران و المان‌هایی مثل تخفیف داشتن، باز یا بسته بودن یا جدید بودن طراحی کرده که در مقایسه با اسنپ فود و چیلیوری خیلی پخته و کافی به نظر نمی‌رسند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان
منو و اطلاعات یک رستوران در اپلیکیشن ریحون

این خامی را در چینش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - منوی رستوران‌ها هم می‌بینید. ریحون هر چه یک رستوران دارد را در یک ستون عمودی ارائه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌کند. این یعنی مثلا برای رسیدن به دسته «نوشیدنی» یا «سالاد» باید به طور دستی تا انتهای صفحه سوایپ کنید و میانبری برای دسترسی سریع‌تر به این موارد ندارید. نکته بعد این که هنوز امکان جستجو بر اساس «نوع غذا» - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - را در ریحون نمی‌بینیم. با این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - اوصاف و باز هم تأکید می‌کنم، وقتی بنا بر مقایسه داریم شاید در بهترین حالت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - بتوان تجربه کاربری ریحون را «معمولی» توصیف کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان
منو و اطلاعات یک رستوران در اپلیکیشن چیلیوری

اوضاع اما در چیلیوری بهتر است. از همان صفحه اصلی، با محیط خوش رنگ و لعابی مواجهید که هم امکان انتخاب سریع آدرس و هم جستجو بر اساس نام رستوران یا نوع غذا در اختیارتان قرار می‌گیرد. فیلترهای جستجو هم وضعیت بهتری دارند. مثلا فیلترهای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - شاخصی مثل تفکیک کردن نتایج بر حسب «زمان ارسال» یا جستجو بر اساس «سطح اقتصادی» رستوران می‌توانند خیلی کمک‌کننده باشند.

فیلترهای جستجو در چیلیوری وضعیت بهتری دارند

آیتم‌ها در چیلیوری هم چینش و هم رنگ‌آمیزی بهتری دارند. بر خلاف ریحون نه فقط تب‌های میانبر برای دسترسی سریع به انواع غذاهای هر رستوران را دارید، بلکه می‌توانید در منوی هر رستوران جستجو هم بکنید، مثلا کلمه «قرمه سبزی». چیزی که در حال حاضر اسنپ فود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - هم آن را ندارد. تمام این‌ موارد در کنار هم باعث می‌شوند که به عنوان یک مشتری و در مقایسه با ریحون احساس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - بهتری از حضور در چیلیوری داشته باشم.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان
منو و اطلاعات یک رستوران - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - در اپلیکیشن اسنپ فود

اسنپ فود هم عملکرد مناسبی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - دارد. بعد از ارائه به‌روزرسانی مهمی که قبلا آن را در دیجیاتو مفصل بررسی کردیم، تحولات بسیار خوبی در این اپلیکیشن شکل گرفت که سیستم جستجوی یکپارچه، الگوریتم‌های تطبیق‌پذیر برای ارائه پیشنهادات خصوصی و زمانبندی سفارش غذا از جمله آن‌ها بودند. همچنین یکی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - مزایای دیگر استفاده از اسنپ فود امکان سفارش از رستوران‌های اختصاصی است که فقط با این سرویس همکاری می‌کنند. همه این‌ها در کنار رابط کاربری خوب دلایلی هستند که اسنپ فود را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - جزو اپلیکیشن‌های کامل دلیوری غذا بدانیم.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان
مقایسه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - فیلترهای جستجوی سه اپلیکیشن. اسنپ فود و چیلیوری امکانات بهتری دارند.

اما در کل به عنوان یک مشتری، تجربه کاربری هر سه اپلیکیشن را قابل قبول می‌دانم. هر چند نمی‌توانم منکر آن شوم که اسنپ فود و چیلیوری در این زمینه به مراتب عملکرد بهتری داشته‌اند و تصور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌کنم سلیقه کاربر در انتخاب برتری یکی بر دیگری هم نقش بسیار مهمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - دارد. اگر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - سلیقه‌تان جزئیات خیلی زیاد و منوهای تو در تو را نمی‌پسندد، احتمالا چیلیوری را با محیط ساده‌ترش به اسنپ فود ترجیح بدهید. اما شکی نیست که هر دو اپلیکیشن در زمینه تجربه کاربری عملکرد خوبی از خود به جای می‌گذارند.

ثبت سفارش، پشتیبانی و تحویل غذا

 

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان
نمایی از صفحه اطلاع‌رسانی وضعیت سفارش در سه اپلیکیشن

اما برسیم به اصل مطلب و دلیل انجام این مقایسه: این که غذا چطور تحویل‌تان داده می‌شود؟ برای بررسی این موضوع، تصمیم گرفتم به طور همزمان سفارشم را در هر سه سرویس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - ثبت کنم؛ یک غذای مشابه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - از رستورانی که در هر سه سرویس مشترک باشد. ریحون در همین مرحله به طرز عجیبی قافیه را باخت!

ریحون در همان ابتدا به طرز عجیبی قافیه را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - باخت!

نکته اول اینکه سفارش در ماه رمضان ثبت شد، اما بعد از اذان مغرب. این یعنی محدودیتی که بعضی رستوران‌ها در گرفتن سفارش قبل از اذان دارند دیگر نباید وجود داشته باشد. اما در کمال تعجب این محدودیت برای ریحون برداشته نشد و منوی ویژه رمضان پیش رویم قرار گرفت که فقط شامل غذاهای آماده یا به اصطلاح سرد می‌شود. برای انجام مقایسه، به ناچار سالاد اولویه را انتخاب کردم که اتفاق عجیب بعدی هم پیش آمد.

در حالی که سفارشم در اسنپ فود و چیلیوری از رستوران آرمنیا با موفقیت به ثبت رسید، واحد پشتیبانی ریحون چند دقیقه بعد به خاطر «مشکلی که از سمت رستوران پیش آمده!» سفارشم را لغو کرد. البته که نمی‌شود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - فقط با همین اتفاق قضاوت قاطعی در مورد ریحون داشت، اما حداقل انتظار داشتم در شرایط مشابه سفارشم لغو نشود. طبیعتا وقتی چیلیوری و اسنپ فود از سمت رستوران مشکلی نداشتند، دیگر عذر و بهانه‌ای برای ریحون باقی نمی‌‌ماند.

اما فارغ از مشکلی که پیش آمد، زمانی که گرسنه باشید و در انتظار رسیدن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - غذا دقیقه‌ها که هیچ، ثانیه‌ها هم برایتان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - اهمیت پیدا می‌کنند. پس نتیجه مقایسه چیلیوری و اسنپ فود در این مرحله می‌توانست بسیار حساس باشد. در مقایسه‌ای که انجام دادم نتایج جالبی بدست آمد.

سفارش چیلیوری ده دقیقه زودتر از اسنپ فود رسید

سفارش چیلیوری (با پیک ویژه موتوچیلی) ده دقیقه زودتر از اسنپ فود (با پیک ویژه اسنپ اکسپرس) به دستم رسید و این که بلافاصله بعد از ثبت سفارش، امکان چت زنده با تیم پشتیبانی هم در اختیارم قرار داده شد؛ نیازی که اسنپ فود معمولا با تماس تلفنی آن را برطرف می‌کند که همیشه و همه‌جا گزینه مناسبی نیست، خصوصا وقتی در جایی باشید که مجالی برای صحبت تلفنی وجود نداشته باشد.

جالب این که چیلیوری در اطلاع‌رسانی آماده شدن غذا هم عملکرد بهتری داشت. در اسنپ فود با ثبت سفارش، تحت هر شرایطی یک تایمر یک ساعته جلویتان قرار می‌گیرد که در صورت تأخیر در تحویل، مجددا به زمانش اضافه می‌شود. ولی در چیلیوری به محض آماده شدن غذا در رستوران و «تحویل به پیک»، صفحه تایمر متوقف شده و با «پیامک» به اطلاع شما می‌رسد که غذا برای تحویل ارسال شده.

البته اسنپ‌فود هم اطلاع‌رسانی پیامکی دارد، اما به اندازه چیلیوری کامل و پرجزئیات نیست. همین مزیت سبب شد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - که در این تست مقایسه‌ای، چیلیوری بتواند در جلب رضایت من به عنوان مشتری عملکرد موفقیت‌آمیزتری داشته باشد.

جمع بندی و حرف پایانی

 

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان

از نتایجی که بدست آمد، مطمئنا پیداست که ریحون چه از نظر امکانات و چه خدمات دلیوری در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. اما قضاوت در مورد چیلیوری و اسنپ فود کمی سخت‌تر است.

از یک طرف نمی‌توان منکر آن شد که اسنپ فود همچنان از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - نظر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - امکانات فنی، کامل‌ترین امکانات را ارائه می‌دهد . اما چیلیوری اگر از اسنپ فود بهتر نباشد، چیزی از آن کم ندارد. اگر وجود یک سری تفاوت‌های کوچک را نادیده بگیریم، احتمالا بتوان تجربه کاربری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - در این دو اپلیکیشن را تقریبا همسنگ و هم‌تراز توصیف کرد.

اگر وجود تفاوت‌های کوچک را نادیده بگیریم، احتمالا بتوان تجربه کاربری اسنپ فود و چیلیوری را همسنگ و هم‌تراز توصیف کرد

اما در زمینه دلیوری غذا، حداقل در تستی که در یک روز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - تصادفی اما شرایطی یکسان انجام گرفت چیلیوری عملکرد بسیار بهتری از خود به نمایش گذاشت. این موضوع اگر چه نمی‌تواند به تنهایی چیلیوری را به برنده این مقایسه تبدیل کند، اما می‌تواند به این معنا باشد که اسنپ فود دیگر مثل گذشته برتری مطلق ندارد و سایه بزرگ چیلیوری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - را به دنبال خود می‌بیند.

البته یکی دیگر از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - فاکتورهای مهم مقایسه میان سرویس‌های دلیوری غذا، تعداد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - رستوران های در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - حال پوشش است. اگر چه آمار و ارقام کاملی از این موضوع در دست نیست ولی با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت که اسنپ فود در حال حاضر رستوران‌های بیشتری را پوشش می دهد. اینجا این سؤال مطرح می شود که چرا چیلیوری علیرغم داشتن امکانات زیرساختی و فنی مناسب، در زمینه تنوع بخشیدن به رستوران‌ها اقدامی جدی را صورت نداده است؟

اینجاست که نظر و تجربیات شما کاربران استفاده کننده از هر سه سرویس، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نجف آباد استان اصفهان - بیشتر از هر چیز می‌تواند به تکمیل این مقاله کمک کند. شما چه نظری دارید؟ در شهر محل زندگی شما کدام سرویس عملکرد بهتری دارد و خدمات باکیفیت‌تری به مشتریانش ارائه می‌کند؟ ما را از تجربیات‌تان و نظرات‌تان محروم نگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone