تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27325.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سریع ترین قطار مگلو چین با سرعت 600 کیلومتر بر ساعت معرفی شد

بزرگترین شرکت سازنده قطار در چین از یک نمونه آزمایشی قطار مگلو رونمایی کرد که می‌تواند تا سرعت 600 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این قطار که توسط شرکت دولتی CRRC ساخته شده، به مرحله تست ...

بزرگترین شرکت سازنده قطار در چین از یک نمونه آزمایشی قطار مگلو رونمایی کرد که می‌تواند تا سرعت 600 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این قطار که توسط شرکت دولتی CRRC ساخته شده، به مرحله تست رسیده و قرار است تا سال 2021 برای استفاده آماده شود.

این قطار می‌تواند با ماکزیمم سرعت 600 کیلومتر بر ساعت، مسافران را از پکن تا شانگهای تنها ظرف سه ساعت و نیم جابه جا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کند در حالی که همین سفر با هواپیما 4 و نیم ساعت طول می‌کشد.

قطار جدید شرکت CRRC که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از طراحی مگلو بهره می‌برد با استفاده از نیروی مغناطیسی روی ریل به حرکت در آمده و همین طراحی به آن اجازه می‌دهد که بر خلاف قطارهایی که با چرخ روی ریل حرکت می‌کنند، به چنین سرعتی دست پیدا کند. البته چین در حال حاضر هم سریعترین سرویس عملیاتی مگلو عملیاتی دنیا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با ماکزیمم سرعت 431 کیلومتر بر ساعت را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در اختیار دارد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

شرکت CRRC اولین بار این قطار مگلو را در سال 2015 معرفی کرده بود. پروژه عملیاتی که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در جولای سال 2016 شروع - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شد، با همکاری قوی‌ترین مهندسان لوکوموتیو از 30 شرکت، مرکز تحقیقاتی و دانشگاه پیگیری می‌شود.

البته این قطار اولین مدلی نیست که می‌تواد به چنین سرعت‌هایی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دست پیدا کند. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در همان سال 2015 ژاپنی‌ها توانسته بودند با یک مدل از قطار مگلو رکورد سرعت حمل و نقل ریلی را با 603 کیلومتر بر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساعت به نام - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خود ثبت کنند. در حال حاضر هم این کشور روی ساخت یک ریل مگلو که شهرهای توکیو و ناگویا را به هم متصل می‌کند کار می‌کند. چنین ریلی امکان رسیدن به سرعت 505 کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند و قرار است در سال 2027 بهره‌برداری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone