تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27311.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

حمله هکرها به فرمانداری بالتیمور با استفاده از نقص امنیتی ویندوزهای قدیمی

حمله هکرها از طریق یک باج‌افزار به فرمانداری بالتیمور در ایالات متحده، باعث از کار افتادن سیستم ایمیل و سامانه خدمات رسانی به شهروندان شده است. طبق گزارشات، این باج‌افزار از روی ابزار جاسوسی آژانس ...

حمله هکرها از طریق یک باج‌افزار به فرمانداری بالتیمور در ایالات متحده، باعث از کار افتادن سیستم ایمیل و سامانه خدمات رسانی به شهروندان شده است. طبق گزارشات، این باج‌افزار از روی ابزار جاسوسی آژانس امنیت ملی توسعه یافته و EternalBlue نام دارد که پیشتر در حملات سایبری عظیم‌تر مورد استفاده قرار گرفته است.

پس از حمله هکرها به کامپیوترهای بالتیمور، آنها 76000 دلار به عنوان باج درخواست کردند اما تا به اینجا مسئولان از پرداخت این مبلغ سر باز زده‌اند. در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - حال حاضر دپارتمان آی‌تی بالتیمور روی بازگرداندن دسترسی به سامانه شهری کار کرده و در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - عین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - حال برای برطرف کردن نقایص امنیتی دست به اقداماتی زده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران

بر اساس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - نظر متخصصان، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - EternalBlue از یک آسیب‌پذیری در ورژن‌های خاص ویندوز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - ایکس‌پی و ویستا استفاده می‌کند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - و به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - اشخاص خارج شبکه اجازه حمله به سیستم هدف را می‌دهد. این ابزار توسط گروه هکر ShadowBrokers در سال 2017 افشا شد و یک روز بعد از آن مایکروسافت پچی برای رفع این آسیب‌پذیری ارائه کرد.

اما مساله مهم اینجاست که بسیاری از سیستم‌های شهری به خاطر محدودیت بودجه و مشکلاتی که پچ‌های جدید برای سازگاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - سیستم‌ها به وجود می‌آورند آن‌ها را اعمال نمی‌کردند. از آن زمان تا به حال هکرها با استفاده از EternalBlue - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - حملات سایبری متعددی را تدارک دیدند که از نمونه‌های معروف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - آن باج‌افزار واناکرای است. با همین ابزار حملات وسیع‌تری هم انجام شده که هدف قرار دادن بانک‌ها و خدمات زیرساخت اوکراین در سال 2017 از آن جمله است.

حالا هکرها با استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - از همین بدافزار به فرمانداری بالتیمور حمله کرده‌اند و گزارشات حاکی از آن است که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - استفاده از EternalBlue روز به روز گسترده‌تر می‌شود. به گزارش WeLiveSecurity، امروزه میلیون ها دستگاه از پروتکل‌های منسوخ SMB v1 استفاده می‌کنند و همین مساله در کنار کوتاهی برای اعمال پچ‌های مربوطه، دلیلی برای گسترش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - حملات از طریق این بدافزار است.

متاسفانه آژانس امنیت ملی هم که سرمنشا این بدافزار بوده، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - کمک چندانی برای مقابله با آن نکرده است. در حالی که هنگام توسعه پچ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آمل استان مازندران - مربوطه، این سازمان با مایکروسافت همکاری کرده، پس از آن هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه به عهده نگرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زعفران نوشته شده درتاریخ 1402/08/07
سلام و عرض ادب وقت بخیر نمایندگی شما روستای پلک سفلی آمل برای یخچال الکترو استیل تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در روستای پلک سفلی شهر آمل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone