تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27310.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری macOS اجازه نصب بدافزار روی سیستم را به هکرها می‌دهد

یک محقق امنیتی به نام Filippo Cavallarin مدعی وجود یک آسیب پذیری در macOS شده که امکان دور زدن Gatekeeper و نصب بدافزار روی سیستم را به هکرها می دهد. [digipullqoute place="left"]این آسیب پذیری هنوز رفع نشده ...

یک محقق امنیتی به نام Filippo Cavallarin مدعی وجود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یک آسیب پذیری در macOS شده که امکان دور - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زدن Gatekeeper و نصب بدافزار روی سیستم را به هکرها می دهد.

این آسیب پذیری هنوز رفع نشده است

Gatekeeper یکی از بازوهای امنیتی macOS است که اعتبار و صحت اپلیکیشن ها را بلافاصله پس از دانلود ارزیابی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می کند. زمانی که کاربر برنامه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ای را خارج از اپ استور دانلود می کند، این ابزار ساین شدن کدهای ان توسط اپل را بررسی کرده و در غیر این صورت مانع از اجرای اپ بدون اجازه مستقیم کاربر می شود.

Cavallarin اما به روشی برای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دور زدن Gatekeeper پی برده است. ظاهرا این ابزار امنیتی نه تنها درایوهای اکسترنال بلکه فضاهای اشتراکی شبکه را نیز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به عنوان محل امن تلقی کرده و مجوزهای اپل را روی اپ های موجود در این فضا مجددا بررسی نمی کند. در نتیجه هکرها برای سوءاستفاده از این ویژگی می توانند یک فایل زیپ حاوی سیملینک (لینک سمبولیک) را در سیستم متصل به شبکه تحت کنترلشان بارگذاری کرده و برای قربانی ارسال کنند. سیملینک کارایی شبیه به میانبر دارد، با این تفاوت که تغییرات اعمال شده روی یک فایل در فایل دیگر هم اعمال شده و در صورت حذف هرکدام، فایل دیگر باقی می ماند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

از آنجا که فایل زیپ حاوی سمبولیک لینک است، کاربر با دانلود و باز کردن فایل زیپ روی لینک کلیک می کند. در این حالت کاربر وارد فضای تحت کنترل هکر و مورد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اعتماد Gatekeeper می شود. بنابرین فایل های اجرایی هکر بدون - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هیچ هشداری اجرا می شوند.

Cavallarin چند ماه قبل این نقص امنیتی را به اپل اطلاع داده و انتظار می رفت که در macOS 10.14.5 مشکل حل شود، با این حال آسیب پذیری Gatekeeper کماکان به قوت خود باقی است. وی پس از ۹۰ روز فرصت به اپل برای رفع مشکل سرانجام با عدم پاسخ از سوی آنها مواجه شد و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تصمیم - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به انتشار عمومی یافته هایش گرفت.

 

تماشا کنید: هوش مصنوعی فیسبوک شما را به کاراکتر بازی‌ ویدیویی تبدیل می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کرکوی نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام و عرض ادب وقت بخیر تعمیرگاه شما منطقه روستای گیلک آباد سراب اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در روستای گیلک آباد شهر سراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone