تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27335.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

لنوو با همکاری کوالکام از نخستین لپتاپ 5G دنیا رونمایی کرد

امروز در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، شرکت لنوو با همکاری کوالکام از لپتاپ 5G خود با نام موقت «Project Limitless» رونمایی کرد که قرار است در سال 2020 وارد بازار شود. طراحی لپتاپ جدید لنوو شباهت ...

امروز در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، شرکت لنوو با همکاری کوالکام از لپتاپ 5G خود با نام موقت «Project Limitless» رونمایی کرد که قرار است در سال 2020 وارد بازار شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان

طراحی لپتاپ جدید لنوو شباهت زیادی با محصولات 2در1 سری یوگا دارد که به یک لولای مخصوص با قابلیت چرخش به پشت مجهز شده و از دکمه های کیبورد مقعر بهره می برد. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - البته طبق اطلاعات موجود، احتمالاً این طراحی تا سال 2020 دستخوش تغییراتی خواهد شد.

اسنپدراگون 8cx از هشت هسته 2.8 گیگاهرتزی بهره می‌برد

از نظر سخت افزاری، لپتاپ 5G لنوو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - یک چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 8cx مجهز شده که با هشت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - هسته Kryo 495 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - و 10 مگابایت حافظه کش، نسبت به سایر لپتاپ های مبتنی بر پردازنده های ARM عملکرد بهتری خواهد داشت. در ضمن برای پردازش امور گرافیکی نیز از چیپ Adreno 680 Extreme استفاده شده که به گفته کوالکام، دوبرابر قوی تر از نمونه به کار رفته در اسنپدراگون 850 خواهد بود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان

همان طور که انتظار می رود، لپتاپ 5G لنوو یک کامپیوتر همیشه روشن (مانند گوشی) است که مصرف باتری آن به مراتب کمتر از لپتاپ های مجهز به پرازنده های اینتل بوده و می تواند تا ساعت ها استفاده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - از ویندوز 10 مایکروسافت و نرم افزارهای کاربردی آن را ممکن کند.

البته باید در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - نظر داشت که هنوز تمام اپلیکیشن های ویندوزی برای استفاده توسط پردازنده های ARM بهینه نشده اند و به همین خاطر، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - برخی از این نرم افزارها توسط یک ایمولاتور (شبیه ساز) در لپتاپ های همیشه روشن اجرا می شوند. در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - چنین شرایطی، فشار بیشتری بر دوش پردازنده خواهد بود که کوالکام در این زمینه قول عملکرد بی نقص را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - داده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان

اما شاید مهم ترین ویژگی محصول مشترک لنوو و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - کوالکام، قابلیت اتصال آن به شبکه 5G باشد که توسط مودم X55 کوالکام ممکن شده و 7 گیگابیت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - در ثانیه را به کاربر ارائه می دهد. در کنار اینترنت پرسرعت، پشتیبانی از PCI-E 3.0، خروجی تصویر 4K، پورت USB 3.1 و USB-C نیز در اسنپدراگون 8cx پیش بینی شده که تولید یک لپتاپ استاندارد را ممکن می کنند.

گفتنی است شرکت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - سازنده اطلاعات بیشتری از لپتاپ 5G خود منتشر نکرده و فعلاً باید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - منتظر اسم نهایی این محصول به همراه سایر مشخصات و البته قیمت آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر به‌آفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال جنرال الکتریک PSE25KYHFS شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت ماسال گیلان گلستان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone