تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16742.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

محققان می‌گویند رمزنگاری HTTPS آنقدرها که به نظر می‌رسد امن نیست

متد رمزنگاری HTTPS به افزوده شدن انبوهی از قفل‌های سبز رنگ به صفحات وب و البته محافظت از اطلاعات درون آن‌ها منجر شده است. تمام سایت‌های محبوبی که به صورت روزانه به آن‌ها سر می‌زنید ...

متد رمزنگاری HTTPS به افزوده شدن انبوهی از قفل‌های سبز رنگ به صفحات وب و البته محافظت از اطلاعات درون آن‌ها منجر شده است. تمام سایت‌های محبوبی که به صورت روزانه به آن‌ها سر می‌زنید به احتمال زیاد از یک خط دفاعی به نام «امنیت لایه انتقال» یا «TLS» برخوردار هستند که اطلاعات را میان مرورگر شما و وب سروری که با آن در ارتباط هستید رمزنگاری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌کند تا از برنامه‌های سفرتان، رمزهای عبور و سرچ‌هایتان در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - گوگل در برابر مهاجمین محافظت شود. اما یافته‌های جدید محققان دانشگاه کا فوسکاری ونیز نشان می‌دهد که شمار غافلگیرکننده‌ای از سایت‌های رمزنگاری شده، این ارتباطات را در معرض حمله هکرها قرار داده‌اند.

با تحلیل ۱۰ هزار سایت HTPPS برتر -براساس رده‌بندی کمپانی آماری الکسا که متعلق به آمازون است- محققان دریافته‌اند که ۵.۵ درصد از آن‌ها از آسیب‌پذیری‌های TLS رنج می‌برند. این نواقص ناشی از ترکیبی از مشکلاتی است که هنگام تعبیه رمزنگاری TLS در سایت بروز کرده‌اند و ضمنا برخی از باگ‌های از پیش شناسایی شده TLS نیز برطرف نشده‌اند. اما بدترین نکته اینست که علی‌رغم وجود این نواقص و آسیب‌پذیری‌ها، علامت قفل سبز رنگ همچنان کنار آدرس سایت‌ها به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - نمایش در می‌آمده‌ است.

ریکاردو فوکاردی، محقق امنیت شبکه و رمزنگاری در دانشگاه کا فوسکاری ونیز که هم‌موسس شرکت Cryptosense نیز بوده می‌گوید: «ما در مقاله فرض را بر این گذاشتیم که مرورگر کاملا به روز است، اما چیزهایی یافتیم که مرورگر قادر به شناسایی‌شان نبود. این‌ها نواقصی هستند که برطرف نشده‌اند و حتی مورد توجه هم قرار نگرفته‌اند. ما می‌خواستیم این مشکلات را در سایت‌های مبتنی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - بر TLS بیابیم که هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به نواقص به کاربران نداده‌اند».

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان

محققان که یافته‌های کامل خود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - را در گردهمایی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - IEEE در زمینه امنیت و حریم شخصی طی ماه مه آتی منتشر خواهند کرد، تکنیکی برای تحلیل TLS توسعه داده‌اند و ضمنا از ادبیات رمزنگاری از پیش موجود برای شناسایی مشکلات TLS در ۱۰ هزار سایت برتر استفاده کرده‌اند. و براساس یافته‌ها، آسیب‌پذیری‌ها در چند بخش دسته‌بندی شده‌اند.

برخی از نواقص ریسک خاصی به همراه دارند، اما هکر نمی‌تواند به صورت کامل بر آن‌ها متکی باشد. این بدان خاطر است که این نواقص یک کوئری واحد را برای چندین مرتبه به جریان می‌اندازند و اطلاعات به صورت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - بسیار قطره‌ای قابل استخراج خواهد بود. این باگ‌ها می‌توانند به هکر در رمزگشایی چیزی مانند کوکی نشست کمک کنند، چرا که کوکی‌ها احتمالا همراه با هر کوئری در سایت ارسال شوند، اما در زمینه‌هایی مانند استخراج رمز عبور چندان کارآمد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - نیستند.

باگ‌های موجود در دسته‌بندی بعدی اما اندکی شیطانی‌تر ظاهر می‌شود. آسیب‌پذیری‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - دسته‌بندی، کانال‌های رمزنگاری ضعیف‌تری میان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - مرورگر و وب سرور دارند و به مهاجم اجازه می‌دهد تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - تمام ترافیکی که میان این دو در جریان است را رمزگشایی کنند. بدتر از همه نیز، کانال‌هایی را داریم که نه‌تنها به هکرها اجازه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌دهد تمام ترافیک را رمزگشایی کنند، بلکه امکان دستکاری ترافیک را نیز مهیا می‌سازند. این‌ها در واقع فونداسیونی برای «حملات مرد میانی» به حساب می‌آیند که رمزنگاری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - HTTPS اصلا برای مقابله با همان‌ها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - توسعه یافته بود.

نواقصی که محققان یافته‌اند در عمل لزوما آسیب‌پذیری‌هایی حیاتی به حساب نمی‌آیند. این را کن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - وایت، مهندس امنیت و مدیر پروژه Open Crypto Audit می‌گوید. اکثر این نواقص را می‌توان مورد سوء استفاده قرار داد، اما از آن‌جایی که نیاز تلاش فراوان هستند شاید به مذاق هکرها خوش نیایند. اما وایت در هر صورت تاکید می‌کند که این یافته‌ها بسیار مهم تلقی شده و می‌توانند بخش از یک تلاش بزرگ‌تر برای تمیز کردن وب باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone