تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16739.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

این دوربین فوق سریع قادر به ضبط ویدیوهای سه‌بعدی با ۱۰۰ میلیارد فریم بر ثانیه است

بنابر مقاله تازه‌ای که در ژورنال Nature Communications منتشر شده، محققان اخیرا قادر به ساخت یک دوربین سه‌بعدی جدید بوده‌اند که با استفاده از «تصویربرداری فوق سریع فشرده، تک شات و استریو پولاریمتریک - SP-CUP) ...

بنابر مقاله تازه‌ای که در ژورنال Nature Communications منتشر شده، محققان اخیرا قادر به ساخت یک دوربین سه‌بعدی جدید بوده‌اند که با استفاده از «تصویربرداری فوق سریع فشرده، تک شات و استریو پولاریمتریک - SP-CUP) می‌تواند در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - هر ثانیه، ۱۰۰ میلیارد فریم به صورت سه‌بعدی ثبت کند. به عبارت دیگر در یک چشم بر هم زدن، این دوربین قادر به ثبت ۱۰ میلیارد تصویر خواهد بود که از جمعیت کل انسان‌ها - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - روی کره خاکی بیشتر است.

این دوربین جدید ساخته لیهانگ وانگ، پروفسور مهندسی درمانی و مهندسی الکتریک در کالتک است و آزمایشگاهی که زیر نظر او فعالیت می‌کند، برای مدت‌های طولانی به دنبال بردن دوربین‌های پرسرعت به دنیای سه‌بعدی بوده‌اند.

وانگ در مقاله خود توضیح می‌دهد که افزودن بعد سوم به تصویربرداری فوق سریع، به دوربین کمک می‌کند تا بیشتر مثل انسان‌ها قادر به «مشاهده» وقایع باشد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل

وقتی مردم به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - دور و بر خود نگاه می‌کنند، متوجه می‌شوند که برخی از اشیا نسبت به سایرین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - به چشم نزدیک‌تر هستند. این عمق به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن خاطر قابل تشخیص است که ما دو چشم داریم و هر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - کدام از چشم‌ها، اشیای پیرامون را از زاویه‌ای متفاوت تماشا می‌کنند. وقتی اطلاعات این دو تصویر با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - یکدیگر ادغام می‌شوند، یک تصویر واحد و سه‌بعدی شکل می‌گیرد.

وانگ می‌گوید که دوربین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - SP-CUP نیز دقیقا چنین کارکردی دارد. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - «این دوربین اکنون استریو است. ما یک - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - لنز داریم، اما به دو بخش تقسیم شده و دو تصویر مختلف تهیه می‌کند. این دو کانال، از چشمان ما تقلید می‌کنند». بعد از ثبت تصاویر، می‌توان اطلاعات دو کانال را به کمک کامپیوتر با یکدیگر ترکیب کرد و یک فیلم سه‌بعدی واحد داشت.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل

دوربین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - SP-CUP ضمنا قادر به تماشای قطبش امواج نوری نیز هست و بنابراین پا را فراتر از توانایی‌های چشم انسان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌گذارد. قطبش نور، در واقع جهت لرزش امواج نور - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - به هنگام حرکت است. برای مثال وقتی سیم گیتار را به بالا می‌کشید و رها می‌کنید، شاهد لرزش عمودی سیم خواهید بود و اگر به طرفین بکشیدش، شاهد لرزش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - افقی آن خواهید بود. نورهای عادی نیز امواجی با توانایی لرزش در هر جهت را دارند.

با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - این حال قطبش نور خواصی دارد که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - باعث می‌شود در جهتی یکسان بلرزد. این اتفاق به صورت طبیعی می‌افتد، مثلا زمانی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - که نور از یک سطح بازتاب می‌یابد اما می‌توان آن را به صورت مصنوعی نیز ایجاد کرد، مثلا زمانی که امواج نور را از میان فیلترهای قطبش عبور دهیم. وانگ معتقد است که این دوربین سه‌بعدی پرسرعت در کنار اطلاعات قطبشی که با خود به همراه می‌آورد، تبدیل به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر پارس آباد استان اردبیل - ابزاری قدرتمند برای محققان خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone