تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16743.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Sky: Children of the Light؛ ماجراجویی فرزندان نور

استودیوی آمریکایی thatgamecompany یکی از استودیوهایی بود که سال 2013 را با کارنامه‌‌ای درخشان و جوایز متعدد به پایان برد که به خاطر بازی Journey  به دست آورده بود. اما امسال با برگ برنده‌ای به نام Sky: ...

استودیوی آمریکایی thatgamecompany یکی از استودیوهایی بود که سال 2013 را با کارنامه‌‌ای درخشان و جوایز متعدد به پایان برد که به خاطر بازی Journey  به دست آورده بود. اما امسال با برگ برنده‌ای به نام Sky: Children of the Light برگشته تا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - تاریخ را دوباره تکرار کند.

بازی Sky در سبک نقش‌آفرینی طراحی شده و خط داستانی بسیار جذاب و خلاقانه‌ای دارد. داستان بازی در اوج آسمان و در میان ابرها اتفاق می‌افتد، جایی که پادشاهی آسمان نام دارد و به علت وجود ستاره‌ها همیشه سرشار از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - نور و شادی بوده اما یک روز این پادشاهی نفرین می‌شود و ستاره‌ها از صورت‌های فلکی پایین می‌افتند و دیگر خبری از شادی و زیبایی نیست.

ساکنان این سرزمین که فرزندان نور - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - هستند می‌خواهند منشأ این نفرین را پیدا کنند و با برگرداندن ستاره‌ها به جایگاه اصلی آن‌ها دوباره امید و زیبایی را در سرزمین خود جاری کنند. شما در طول بازی به عنوان یکی از فرزندان نور نقش آفرینی می‌کنید و در آسمان به دنبال نور گمشده می‌گردید.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران

در ابتدا با داستان بازی آشنا می‌شوید و بعد از این که یک آموزش کوتاه برای استفاده از کنترل‌ها نمایش داده شد، ماجراجویی رسما آغاز می‌شود. با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - گشت و گذار در دنیای وسیع اطراف، در همان لحظات اولیه کنترل بسیار روان بازی توجه را به خودش جلب می‌کند.

البته این نکته هم نباید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - از قلم بیفتد که آرت‌استایل یا همان طراحی بصری بازی به قدری زیبا و چشم‌گیر است و جزئیات فراوان دارد که احساس می‌کنید در یک گالری نقاشی پا گذاشته‌اید؛ چیزی که کمتر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - در بازی‌های موبایلی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - شاهد آن هستیم و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - معمولا در بازی‌های کنسولی می‌توان تجربه‌اش کرد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران

در بازی Sky خبری از زد و خورد و مبارزه نیست، همه چیز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - در نهایت آرامش و با تکیه بر کنجکاوی و ریزبینی بازیکن جلو می‌رود. یکی از اصلی‌ترین حرکات بازی پرواز کردن است و هربار پرواز کردن مقداری از انرژی شما را مصرف می‌کند. میزان انرژی به صورت یک نوار منحنی بالای سر کاراکتر دیده می‌شود و باید حواستان باشد که وسط پرواز کردن انرژی‌تان تمام نشود. برای پر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - شدن نوار انرژی هم لازم نیست کار خاصی بکنید و فقط کمی صبر لازم است تا به صورت خودکار انرژی‌تان را پس بگیرید.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران

شمع‌ها هم یکی از المان‌های اصلی گیم‌پلی بازی هستند و هرجا که با آن‌ها برخورد کنید می‌توانید با روشن کردن شمع‌ها داستان بازی را یک قدم جلو ببرید. در ضمن هر شمعی که روشن می‌کنید به عنوان یک آیتم‌ به شما تعلق می‌گیرد.

دومین المان مهم بازی هم - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - روح‌های روشنی هستند که به نوعی کلید ورود به مراحل جلوترند - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - و برای وارد شدن به بخش‌های بعدی به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - آن‌ها نیاز دارید. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - نوعی آیتم خاص در بازی وجود دارد که با به دست آوردن آن می‌توانید نوار انرژی را ارتقا دهید و بال‌های قدرتمندتری برای پرواز داشته باشید.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران

سازنده بازی دست ما باز گذاشته و خودمان می‌توانیم انتخاب کنیم که بازی را به تنهایی تجربه کنیم یا به همراه یک دوست از این سفر پرماجرا لذت ببریم. اما چیزی که مسلم - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - است، این است که Sky چه تنهایی و چه به صورت دو نفره یکی از بهترین تجربیات بصری امسال در بازی‌های موبایل را ارائه داده و بدون شک جزو بهترین بازی‌هایی است - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - که اصلا نباید از دستش بدهید.

بازی Sky هم برای سیستم ‌عامل اندروید و هم برای iOS منتشر شده و از لینک‌هایی که در انتهای مطلب آمده می‌توانید بازی را دانلود کنید.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کلاردشت استان مازندران

Sky: Children of the Light

سازنده: thatgamecompany inc قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 963/1100 مگابایت زبان:

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone