🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42539.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سیستم شناخت چهره، آیفون 8 را در چند میلی ثانیه آنلاک می‌کند

تمام خبرها در مورد آیفون 8 اشاره به حذف سنسور اثرانگشت دارند و امروز گزارشی دیگر از کره جنوبی منتشر شده که ادعا می‌کند زمان باز شدن این موبایل توسط سیستم تشخیص صورت، بسیار کوتاه‌تر ...

تمام خبرها در مورد آیفون 8 اشاره به حذف سنسور اثرانگشت دارند و امروز گزارشی دیگر از کره جنوبی منتشر شده که ادعا می‌کند زمان باز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شدن - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این موبایل توسط سیستم تشخیص صورت، بسیار کوتاه‌تر از آن‌چیزی است که تصور می‌شود.

خبرگزاری کره‌ای «Korea Herald» در گزارش خود می‌نویسد که سنسور سه بعدی شناخت چهره می‌تواند به شکلی عمیق اجزای صورت را شناسایی کرده و در چند میلی ثانیه دستگاه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را آنلاک کند. این خبرگزاری در مورد منبع خود سخنی به میان نیاورده است.

در حال - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حاضر تصور می‌شود که سیستم شناخت چهره از اشعه فروسرخ استفاده می‌کند و استفاده از موبایل در محیط های - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تاریک و شب، مشکلی برای شناخت چهره کاربر به وجود نمی‌آورد.

وال استریت ژورنال قبلاً در همین رابطه نوشته بود: «تکنولوژی عمق سنج که در اصطلاح به آن «نور ساختار یافته»گفته می‌شود، هزاران نقطه کوچک مادون قرمز را به صورت کاربر یا هر جسم دیگر می‌تاباند و دوربین با دنبال کردن همین نقاط، دیتاهای - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مربوط به سنجش عمق را جمع‌آوری می‌کند. دوربین می‌تواند نقاط مادون قرمز را ببیند اما انسان قادر به دیدن آنها نیست، به همین دلیل، این سیستم می‌تواند حتی در تاریکی مطلق دستگاه را آنلاک کند.»

از سوی دیگر کوالکام هم عقیده دارد که موبایل‌های اندرویدی بعدی می‌توانند همپای آیفون 8 یا بهتر از آن، صورت کاربر را شناسایی کرده و این ویژگی را داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone