🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36663.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

احتمالاً آیفون 9 اپل با آداپتور شارژ سریع روانه بازار می شود

به تازگی شواهدی به دست آمده که نشان می دهد آداپتور شارژ سریع و کابل مورد نیاز آن به صورت پیش فرض درون جعبه انواع مختلف آیفون 9 قرار خواهند داشت. گرچه پس از چند ...

به تازگی شواهدی به دست آمده که نشان می دهد آداپتور شارژ سریع و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - کابل مورد نیاز آن به صورت پیش فرض درون جعبه انواع مختلف آیفون 9 قرار خواهند داشت.

گرچه پس از چند سال انتظار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به آیفون های ۲۰۱۷ اپل اضافه شد، اما آداپتور و کابل اتصالی که درون جعبه این موبایل ها قرار می گیرد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - از فناوری مذکور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - پشتیبانی نمی کنند. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - به همین دلیل کاربران ناچار هستند برای نصف کردن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - زمان شارژ طولانی آیفون های خود ۷۵ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - دلار (۵۰ دلار برای ‌آداپتور و ۲۵ دلار برای کابل USB-C مربوطه) هزینه نمایند.

منابعی از درون زنجیره تامین قطعات اولیه کمپانی اپل خبر داده اند که قرار است آیفون های ۲۰۱۸ این شرکت به صورت پیش فرض به همراه یک آداپتور ۱۸ واتی USB-PD و همچنین کابل USB-C به لایتنیگ دورن جعبه خود راهی بازار شوند. بدین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - ترتیب دیگر می بایست با شارژ معمولی و ۲ تا ۳ ساعته گوشی های اپل در سال جاری خداحافظی کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران

گرچه کاربران موبایل های رده بالای اندرویدی چند سالی هست که از نسل های مختلف فناوری شارژ سریع در گجت های خود بهره مند هستند، اما به طور حتم خریداران مدل های مختلف آیفون 9 (یا هر نام دیگری) از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - شنیدن خبر فوق بسیار خوشحال خواهند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone