تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10500.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پیکسل ۶ پرو از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند

گوگل گوشی‌های پیکسل را از نسل اول تاکنون با شارژهای ۱۸ واتی روانه بازار کرده، اما این رویکردی قرار است تغییر کند و پیکسل ۶ پرو از سرعت شارژ بالاتری پشتیبانی کند. به گفته XDA ...

گوگل گوشی‌های پیکسل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - را از نسل اول تاکنون با شارژهای ۱۸ واتی روانه بازار کرده، اما این رویکردی قرار است تغییر کند و پیکسل ۶ پرو از سرعت شارژ بالاتری پشتیبانی کند. به گفته XDA Developers، امسال حداقل یک مدل پیکسل ۶ پرو با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - ۳۳ واتی از راه می‌رسد.

این اولین باری نیست که با چنین خبری روبه‌رو می‌شویم و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - در گذشته منابع دیگری هم به چنین موضوعی اشاره کرده بودند، اما حالا برای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - نخستین بار با مدارک محکمی برای تایید این ادعا روبه‌رو هستیم.

طبق اسناد منتشر شده توسط رگولاتوری تایوان (NCC)، پیکسل ۶ پرو از شارژ سیمی سریع بهره می‌برد. عکس بخش شارژ گوشی جدید گوگل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - برای استفاده در سازمان تنظیمات تایوان منتشر شده و نشان می‌دهد پیکسل ۶ پرو از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - سرعت شارژ ۵ ولت/۳ آمپر (۱۵وات)، ۹ ولت/ ۲ آمپر (۱۸ وات)، ۹ ولت/۳ آمپر (۲۷ وات) و ۱۱ ولت/۳ آمپر (۳۳ وات) پشتیبانی می کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان

تنها یک مدل توسط NCC تایید شده بنابراین نمی‌توان به صراحت در مورد تجهیز تمام سری‌های پیکسل ۶ به شارژ ۳۳ واتی صحبت کرد. با این حال بعید است گوگل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - تنها یک مدل را به شارژ سریع - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - مجهز کند و احتمالا تمام مدل‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - سری پیکسل ۶ با شارژ سریع عرضه می‌شوند. گفته می‌شود این شارژر ۳۳ واتی در جعبه محصول وجود نخواهد داشت و کاربران باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنند. هنوز مشخص نیست قیمت آن چقدر خواهد بود، اما بعد از سال‌ها پشتیبانی از شارژ سریع امیدبخش است.

سازندگان موبایل رقابت بالایی بر سر عرضه شارژ سریع دارند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - و نمی‌توان با قطعیت درباره اثرات آن‌ها روی باتری گوشی نظر داد. گوگل با رعایت استاندارد USB PD PPS و سرعت شارژ پایین‌تر ۳۳ وات، سلامت باتری پیکسل ۶ پرو را تضمین می‌کند و احتمالا تا سال‌ها نیاز به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - تعویض آن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - نخواهید داشت. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - البته اخیرا شیائومی از گوشی ۱۱ تی پرو با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - پشتیبانی از شارژ سریع - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - ۱۲۰ واتی رونمایی کرده که طبق ادعای سازنده، تاثیر مخربی روی عمر باتری ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone