تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20788.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۵۰ برابری دقت داده‌‌های آب و هوایی با کمک هوش مصنوعی

محققان «آزمایشگاه ملی انرژی تجدیدپذیر» (NREL) وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا (DOE) روش جدیدی برای آموزش یادگیری ماشینی توسعه‌ داده‌اند که وضوح اطلاعات سرعت باد را ۵۰ برابر و تابش خورشید را ۲۵ برابر افزایش ...

محققان «آزمایشگاه ملی انرژی تجدیدپذیر» (NREL) وزارت انرژی ایالات متحده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - آمریکا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - (DOE) روش جدیدی برای آموزش یادگیری ماشینی توسعه‌ داده‌اند که وضوح اطلاعات سرعت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - باد را ۵۰ برابر و تابش خورشید را ۲۵ برابر افزایش می‌دهد.

پژوهشگران با استفاده از آموزش خصمانه، راهکار متفاوتی را در پیش گرفتند. مدل آن‌ها قادر به تولید جزئیات فیزیکی واقعی با مشاهده تمام زمینه‌ها به صورت همزمان است که امکان تهیه داده‌های اقلیمی با وضوح و سرعت بالا را فراهم می‌کند. این روش می‌تواند سرعت دانشمندان در مطالعات پیرامون انرژی‌های تجدیدپذیر در سناریوهای تغییرات اقلیمی در آینده را افزایش دهد.

«رایان کینگ»، محقق ارشد محاسبات NREL که در زمینه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - فیزیک یادگیری عمیق تخصص دارد، اعلام کرده:

«افزایش دقت مکانی و زمانی پیش‌بینی آب و هوا نه تنها روی برنامه‌ریزی‌ در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - حوزه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - انرژی، بلکه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - روی کشاورزی، حمل و نقل و موارد دیگر نیز تاثیر زیادی دارد.»

بر اساس گزارش Tech Xplore، پیش‌بینی دقیق و با وضوح بالای آب و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - هوا اهمیت زیادی در شناسایی متغیرها مانند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - باد، ابرها، باران و جریان‌های دریایی برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر دارد. پیش‌بینی‌های کوتاه مدت تصمیم‌گیری عملیاتی را در پی دارند، پیش‌بینی‌های میان مدت باعث برنامه‌ریزی و تخصیص منابع می‌شوند و در نهایت پیش‌بینی بلندمدت برنامه‌ریزی برای زیرساخت‌ها و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - همچنین سیاست‌گذاری را به همراه دارد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران

به گفته کینگ، حفظ کیفیت مکانی و زمانی در پیش‌بینی‌های آب و هوا دشوار است. عدم دسترسی به اطلاعات آب و هوایی با وضوح بالا تبدیل به یک چالش بزرگ برای برنامه‌ریزی در زمینه انرژی شده است. تکنیک‌های یادگیری ماشینی زیادی برای بهبود وضوح اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته‌اند، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - با این حال تا به امروز شاهد استفاده از آموزش خصمانه برای افزایش وضوح اطلاعات آب و هوایی نبوده‌ایم.

آموزش خصمانه به معنای بهبود عملکرد شبکه‌های عصبی با ایجاد رقابت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - میان دو هوش مصنوعی است که یعنی از آن‌ها اطلاعات جدید و واقعی‌تر تولید می‌کند. محققان NREL در مدل خود دو نوع از شبکه عصبی را آموزش دادند که یکی از آن‌ها خصوصیات فیزیکی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - با وضوح بالای تابش خورشید و سرعت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - باد را شناسایی می‌کند و دیگری این خصوصیات را وارد داده‌های بزرگ می‌کند.

پس از گذشت زمان، این شبکه‌ها اطلاعات واقعی‌تری تولید می‌کنند و عملکرد آن‌ها در زمینه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر امیرکلا استان مازندران - شناسایی ورودی‌ها واقعی و جعلی با بهبود روبه‌رو می‌شود. محققان NREL توانسته‌اند به یک پیکسل اصلی، ۲۵۰۰ پیکسل اضافه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone