تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16716.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت وان پلاس 8T در برابر آتش، خراش و فشار [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت وان پلاس 8T را آزمایش کرد. با وجودی که تغییر چشمگیری در استحکام این دستگاه نسبت به وان پلاس 8 دیده نمی‌شود، اما گوشی هوشمند جدید وان پلاس مشکلی هم از ...

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت وان پلاس 8T را آزمایش کرد. با وجودی که تغییر چشمگیری در استحکام این دستگاه نسبت به وان پلاس 8 دیده نمی‌شود، اما گوشی هوشمند جدید وان پلاس مشکلی هم از نظر استحکام نداشته و با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

طبق معمول، ابتدا تست مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش مورد بررسی قرار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - گرفت. نمایشگر وان پلاس 8T‌ در سطح 6 - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - خط می‌افتد و در سطح 7 نیز شیارهای عمیق‌تری روی صفحه نمایش آن ایجاد می‌شود.

شاسی و کلید‌های گوشی همگی فلزی و قسمت اسپیکر از جنس پلاستیک است. معمولا یکی از قسمت‌هایی که در تست مقاومت مورد توجه قرار می‌گیرد، شاسی دستگاه است که وان پلاس گوشی جدیدش را با شاسی فلزی به جای پلاستیکی به بازار عرضه کرده است. اسلات سیم کارت در برابر نفوذ آب مقاوم است که منطقی هم به نظر می‌رسد که اینطور باشد.

«زک» در تست مقاومت وان پلاس 8T متذکر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - شد که حسگر اثر انگشت، حتی وقتی خط و خشی روی آن ایجاد نشده بود نیز - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - به درستی کار نمی‌کرد.

گوشی هوشمند جدید وان پلاس در تست خمش عملکرد نسبتا موفقیت آمیزی از خود نشان داد. شاسی گوشی در تست خمش دچار ترک خوردگی یا خمیدگی نشد. زک در حین تست مقاومت دستگاه، بارها اشاره می‌‌کند که وان پلاس 8T، گوشی خوبی است ولی از نظر استحکام تغییر محسوس - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - فاحشی نسبت به وان پلاس 8 پیدا نکرده است. البته - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - این موضوع در مورد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - سایر گوشی‌های وان پلاس T نیز صدق می‌کند.

وان پلاس 8T، آخرین گوشی هوشمندی است که از سوی این شرکت با چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین اصلی چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم رونمایی شد.

این گوشی هوشمند از تاریخ 29 مهرماه وارد بازار اروپا خواهد شد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - و قیمت نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن به ترتیب برابر ۶۰۰ و ۷۰۰ یورو است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone