تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16729.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هدفون کاملا بی‌سیم وان پلاس بادز Z معرفی شد

هفون کاملا بی‌سیم وان پلاس بادز Z نسخه ای مقرون به صرفه‌تر از بادز معمولی است که مدتی قبل در کنار گوشی «نورد» معرفی شده بود. هدفون تو گوشی بادز زد دارای درایورهای داینامیک ۱۰ ...

هفون کاملا بی‌سیم وان پلاس بادز Z نسخه ای مقرون به صرفه‌تر از بادز معمولی است که مدتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان - قبل در کنار گوشی «نورد» معرفی شده بود.

هدفون تو گوشی بادز زد دارای درایورهای داینامیک ۱۰ میلی متری و شارژدهی ۲۰ ساعته هستند. صدای استریوی ۳ بعدی که به لطف دالبی اتموس میسر شده، شما را در تجربه‌ای صوتی غرق خواهد کرد و علاوه بر این تقویت بیس هم صدایی عمیق‌تر به ارمغان می‌آورد. شاید تنها نکته منفی وان پلاس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان - بازد Z عدم پشتیبانی از حذف نویز فعال باشد؛ هرچند در تماس‌های دریافتی نویز به شکل خودکار تا حدودی کاهش پیدا می‌کند.

وان پلاس بادز Z از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند که به معنی مقاومت در برابر پاشش قطرات آب است. این قابلیت در کنار سری‌های قابل تعویض متناسب با سایز گوش، امکان استفاده از این هدفون حین ورزش را به شما خواهند داد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان

وان پلاس این هدفون را به قابلیت Quick Switch مجهز کرده تا امکان اتصال همزمان به دو دستگاه و سوییچ بین آنها با دو ضربه روی هدفون فراهم شود. همچنین به لطف Quick Pair کافی است در کیس شارژ را باز کنید تا گوشی به صورت خودکار به بادز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان - Z متصل شود. مثل بسیاری از ایربادهای دیگر در این مدل هم به محض درآوردن هدفون از گوش پخش موزیک قطع می‌شود. فرایند شارژ هم سرعت قابل توجهی دارد و با ۱۰ دقیقه قرار دادن هدفون درون کیس می‌توانید ۳ ساعت از آنها استفاده کنید.

وان پلاس بادز Z از ۱۲ آبان و با قیمت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان - ۴۶ دلار عرضه خواهد شد اما نسخه ویژه  «استیون هرینگتون» که نقش‌ و نگارهایی روی خود دارد ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت. وان پلاس در کنار این هدفون از پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپرساعتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان - نیز رونمایی کرد که از توان ۱۸ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان - واتی بهره برده و ۱۸ دلار نیز قیمت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نیشابور استان خراسان - گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر المیرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** یخچال یخساران NR19-NF19 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone