تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16722.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

حمایت اتحادیه جهانی پست از جشنواره ملی کاریکاتور نقش پست در مبارزه با ویروس کرونا

جشنواره ملی کاریکاتور نقش پست در مبارزه با ویروس کرونا چند روزی است که توسط شرکت ملی پست در حال برگزاریست و آثار شرکت شده در آن نیز برای تماشای عموم مردم در موزه ارتباطات ...

جشنواره ملی کاریکاتور نقش پست در مبارزه با ویروس کرونا چند روزی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - است که توسط شرکت ملی پست در حال برگزاریست و آثار شرکت شده در آن نیز برای تماشای عموم مردم در موزه ارتباطات کشور قرار داده شده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - است. اتحادیه جهانی پست در حمایت از این اقدام شرکت ملی پست به تشویق - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - این حرکت پرداخته و جزییات این رویداد را با عنوان اولین جشنواره ملی کاریکاتور توسط پست ایران در صفحه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - توییتر خود منتشر کرده است.

این جشنواره که با نام جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین نیز شناخته می‌شود تلاش دارد تا ضمن یادآوری شرایط حساسی که همه کشور و جهان را تحت تأثیر قرار داده، اهمیت خدمات پست و کارکنان آن، به‌ویژه نامه‌رسان‌های عزیز را در این شرایط بحرانی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - نشان دهد و با زبان هنر از آن‌ها قدردانی نماید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی

«رمضانعلی سبحانی فر» رییس شرکت ملی پست در گفتگو با دیجیاتو ضمن اشاره به حمایت معنوی اتحادیه جهانی پست از این جشنواره، آن را جشنواره‌ای فرهنگی خواند که قرار است در آن به اهمیت شرکت پست در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - دوران ویروس کرونا پرداخته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - شود. به گفته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - سبحانی فر، کارکنان زیادی در شرکت ملی پست جان خودشان را در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - دوران شیوع کرونا از دست دادند ولی این مساله چندان به چشم نیامده است و برگزاری این قبیل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - جشنواره‌ها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - در راستای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - تشکر و قدردرانی از این افراد است: «بسیاری از کارکنان پستی در حال حاضر نیز به ویروس کرونا مبتلا شدند و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و کار این افراد بر دوش دیگر کارمندان پستی افتاده، پیرو همین حوادث است که کارکنان شرکت ملی پست در تمام این ایام به صورت شبانه روزی و حتی در تعطیلات، مشغول به کار هستند تا چرخه پستی کشور از کار نیفتد.»

سبحانی‌فر می‌گوید کارکنان شرکت پست در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند و سعی دارند که با تلاش مضاعف خود کاری کنند تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - مردم و شرکت‌های دولتی و خصوصی بتوانند از خدمات پستی نهایت بهره را - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - برده و کمتر به تردد برای حمل و نقل بسته‌های خود بپردازند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی

سبحانی فر ضمن تاکید بر اینکه روابط شرکت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - ملی پست با اتحادیه جهانی پست همیشه یک رابطه پایدار و کاربردی بوده اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی هیچ کشوری نمی‌تواند خدمات پستی یک کشور دیگر را مورد تحریم قرار دهد: «شرکت ملی پست در برابر دیگر سیاست‌های ظالمانه کشورها علیه ایران تمام قد ایستاده و توانسته با همکاری‌های جهانی، نشان دهد که ایران می‌تواند در عرصه جهانی خودش را نشان دهد و فرهنگسازی کند. جشنواره کبوتر زرین یکی از همین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - موارد است که مورد حمایت معنوی اتحادیه جهانی پست قرار گرفته و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌تواند الگویی برای همه کشورها باشد.»

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی

به گفته رییس شرکت ملی پست،.این جشنواره می‌کوشد ضمن یادآوری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آشتیان استان مرکزی - شرایط حساسی که همه کشور و جهان را تحت تأثیر قرار داده، اهمیت خدمات پست و کارکنان آن، به‌ویژه نامه‌رسان‌های عزیز را در این شرایط بحرانی نشان دهد و با زبان هنر از آن‌ها قدردانی نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone