تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16718.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی سونی اکسپریا 5 II پرده از رازهای گیمینگ آن برمی‌دارد [تماشا کنید]

کالبدشکافی سونی «اکسپریا 5 II» نشان می‌دهد که مهندسان ژاپنی با چه مهارتی قطعات مختلف را در بدنه‌ای کوچک کنار هم جای داده‌اند. سونی ماه گذشته از اکسپریا 5 II به عنوان جدیدترین محصول خود رونمایی کرد ...

کالبدشکافی سونی «اکسپریا 5 II» نشان می‌دهد که مهندسان ژاپنی با چه مهارتی قطعات مختلف را در بدنه‌ای کوچک کنار هم جای داده‌اند.

سونی ماه گذشته از اکسپریا 5 II به عنوان جدیدترین محصول خود رونمایی کرد که طراحی چشم نواز، سخت افزار قدرتمند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - و برخی قابلیت‌های دیگر را در کنار هم دارد. این موبایل به نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. پردازش داده‌ها توسط - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ صورت می‌گیرد اما - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - جالبترین بخش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - موبایل به قابلیت‌های گیمینگ آن برمی‌گردد.

همانطور که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - در ویدیو  کانال یوتیوبی «PBKreviews» می‌بینید، سازنده برای دفع حرارت در کنار قطعات مختلفی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - از جمله سنسور ۱۲ مگاپیکسلی از صفحات گرافیتی استفاده کرده است. دلیل تلاش برای خنک نگه داشتن حسگر تصویر این است که عملکرد صحیح دوربین برای اکسپریا 5 II اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که سونی در این موبایل روی قابلیت‌های تصویربرداری از جمله فیلمبرداری 4K HDR با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و سیستم فوکوس خودکار فوق‌العاده سریع حساب ویژه‌ای باز کرده است.

بورد اصلی موبایل در واقع متشکل از دو بورد است که به صورت لایه‌ای واحد روی هم قرار گرفته‌اند. علاوه بر این پشت نمایشگر هم یک نوار مسی تعبیه شده که حرارت را از فریم میانی منتقل می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب گوشی انتقال برق مستقیم از پورت USB-C به مدار، بدون شارژ باتری است.

سونی برای کنار هم قرار دادن اجزای مختلف و در برخی موارد برای جلوگیری از نفوذ از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - آب از مقادیری چسب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - استفاده کرده است. یکی از این موارد میکروفون است - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - اما پورت USB-C به جای آن از طریق واشر ولاستیکی محافظت می‌شود که برداشتن آن آسان است. در مجموع طراحی اکسپریا 5 II به گونه‌ای است که امکان باز کردن موبایل و کنار هم قرار دادن دوباره قطعات را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مریوان استان کردستان - به آسانی فراهم می‌سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone