تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16721.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 احتمالا تا قبل از پایان سال 2020 معرفی می‌‌شود

معمولا سامسونگ پرچمداران سری S خود را در بهمن ماه معرفی می‌کند اما براساس گزارش جدیدی از نشریه کره‌ای «MTN» به نقل از منبع آگاه داخلی، کره‌ای‌ها احتمالا گوشی هوشمند «گلکسی S21» را قبل از ...

معمولا سامسونگ پرچمداران سری S خود را در بهمن ماه معرفی می‌کند اما براساس گزارش جدیدی از نشریه کره‌ای «MTN» به نقل از منبع آگاه داخلی، کره‌ای‌ها احتمالا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - گوشی هوشمند «گلکسی S21» - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - را قبل از پایان سال جاری میلادی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - معرفی خواهند کرد.

براساس اطلاعات منتشرشده، ظاهرا سامسونگ برای عرضه گوشی‌های سری S جدید خود به بازار عجله عجیبی دارد. این منبع آگاه ادعا می‌کند که تولید انبوه بسیاری از قطعات اصلی گلکسی S21، از اوایل ماه آینده آغاز می‌شود. این بدان معنی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - است که کره‌ای‌ها زودتر از همیشه فرآیند مونتاژ گوشی‌های سری S جدید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - را استارت زده‌اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان

وقتی تولید انبوه قطعات زودتر از موعد همیشگی آغاز شود، بی‌شک محصول نهایی نیز زودتر به بازار عرضه خواهد شد. از چنین تغییری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - می‌توان اینطور نتیجه گرفت که سامسونگ از فروش خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - در سال جاری رضایت کامل ندارد. منبع آگاه معتقد است کره‌ای‌ها قصد دارند رقبای بازار را شکست بدهند و به همین دلیل، کارهای مربوطه را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسانند.

شاید این سوال مطرح شود که وقتی هنوز چیپست اسنپدراگون 875 معرفی نشده و قرار است اواخر سال جاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - رونمایی شود و امکان اینکه زودتر از موعد در دسترس قرار گیرد نیز وجود ندارد، پس سامسونگ چطور می‌خواهد چنین برنامه‌ای را عملی سازد؟

یک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - حدس و گمان این است که سامسونگ می‌تواند گلکسی S21 را ماه دسامبر معرفی کرده و بعدا گوشی هوشمند خود را به بازار عرضه کند. این احتمال وجود دارد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - که اسنپدارگون 875 نیز تا آن تاریخ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - در دسترس باشد.

گزارش منتشر شده کمی عجیب به نظر می‌رسد و جای مطرح کردن حدس و گمان‌های زیادی را باز می‌‌کند. اما به نظر می‌رسد با همه این صحبت‌ها، منابع آگاه داخلی معتقدند که گلکسی S21‌ زودتر از موعد معرفی می‌شود. باید صبر کنیم ببینیم کدام سناریو در مورد معرفی گلکسی S21 صحت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone