تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16727.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ را در ویدیوی نگاه نزدیک و تیزر تبلیغاتی اپل ببینید

در تیزر تبلیغاتی طراحی و قابلیت‌های اصلی سری آیفون ۱۲ به نمایش گذاشته می‌شود. کلیپ نگاه نزدیک اما بسیار مختصر به گوشی‌ها پرداخته است. برخلاف رویداد معرفی آیفون ۱۱ در سال گذشته که به شکل ...

در تیزر تبلیغاتی طراحی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و قابلیت‌های اصلی سری آیفون ۱۲ به نمایش گذاشته می‌شود. کلیپ نگاه نزدیک اما بسیار مختصر به گوشی‌ها پرداخته - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است.

برخلاف رویداد معرفی آیفون ۱۱ در سال گذشته که به شکل حضوری برگزار شد، امسال خبری از ویدیوهای دست اول نگاه نزدیک به آیفون‌های جدید نیست و تا کنون تنها شاهد انتشار تیزری از سوی اپل بوده‌ایم و حالا در یک برنامه تلویزیونی هم نگاه نزدیک کجدار و مریزی به آیفون - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱۲ پخش شده است. در این کلیپ نه چندان کامل از آیفون‌های ۱۲ و ۱۲ پرو که در برنامه «صبح به خیر آمریکا» منتشر شده، «بَکی وورلی» از شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» ظاهر و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - طراحی این دو موبایل را به نمایش می‌گذارد. وی سپس نحوه استفاده از شارژر «مگ‌سیف» را هم برای مخاطبان برنامه پخش می‌کند.

در تیزر منتشر شده نیز اپل روی سرعت دانلود و آپلود بالا در اینترنت به لطف 5G مانور داده که احتمالا دلیل اصلی خرید این مدل از سوی کاربرانی خواهد بود که پرچمداران قبلی را در دست دارند. در ادامه تیزر سراغ کیفیت بالای نمایشگر OLED می‌رود که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از نوع سوپر رتینا XDR است و روشنایی ۱۲۰۰ نیت و تراکم پیکسل ۴۶۰ را به ارمغان می آورد. این نمایشگر توسط «سپر سرامیکی» محافظت می شود که به گفته اپل مقاوم‌ترین محافظ صفحه نمایش در دنیای موبایل است. در نهایت نیز نوبت به چیپست ۵ نانومتری و پر سرعت A14 می‌رسد که امکان اجرای انواع و اقسام بازی‌های موبایل با هر سطح از گرافیک را به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کاربران می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone