تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16717.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چیپ‌های مک یک آسیب‌پذیری بزرگ دیگر نیز دارند

بعد از اعلام این خبر که راهی برای دور زدن چیپ امنیتی در مک‌های مدرن وجود دارد، تیم ad-hoc که در کشف آسیب‌پذیری‌ها تخصص دارد اخیرا توضیح داده که چطور بدون دخالت کاربر و تنها ...

بعد از اعلام این خبر که راهی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - برای دور زدن چیپ امنیتی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - در مک‌های مدرن وجود دارد، تیم ad-hoc که در کشف آسیب‌پذیری‌ها تخصص دارد اخیرا توضیح داده که چطور بدون دخالت کاربر و تنها با استفاده از یک کابل USB-C دستکاری شده، می‌توان مک‌های اخیر شرکت اپل را به خطر انداخت.

اعضای تیم ad-hoc که تحت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - عنوان Team t8012 نیز شناخته می‌شود (و به نام‌گذاری داخلی اپل برای چیپ امنیتی T2 اشاره دارد) علاوه بر نمایش محصول جدید خود برای جلوگیری از این آسیب‌پذیری که USB-C Debug Probe نام گرفته، ویدیویی منتشر کرده و دقیقا نشان داده‌اند که چطور می‌توان کنترل کامپیوترهای مک را به دست گرفت. در این ویدیو، اعضای تیم را می‌بینیم که یک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - کابل USB-C - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - به مک متصل کرده و بعد checkra1n را روی آن به اجرا در می‌آوند.

بعد از این مراحل، دستگاه هدف تصویری کاملا مشکی را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - به نمایش درمی‌آورد و کامپیوتر دیگری که به دستگاه متصل شده، موفقیت‌آمیز بودن کار را نشان می‌دهد. با این همه، استفاده از یک کامپیوتر ثانویه به هیچ وجه ضروری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - نیست و حمله صرفا با استفاده از یک چیپ درون کابل USB-C دستکاری شده عملی می‌شود. تیم T2 یک ویدیوی دیگر نیز منتشر کرده که نشان می‌دهد چطور می‌توان لوگوی سفید رنگ اپل را هنگام بوت سیستم تغییر داد.

در بلاگ پستی تحت عنوان «Plug'nPwn - Connect to Jailbreak»، تیم T2 توضیح می‌دهد که چطور توانسته از کابل دستکاری شده USB-C برای به خطر انداختن چیپ امنیتی T2 اپل و نصب یک کی‌لاگر روی دستگاه استفاده کند:

با ساخت یک دستگاه مخصوص که اندازه‌ای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - مشابه یک شارژر دارد، می‌توانیم T2 را در حالت DFU قرار دهیم، checkra1n را به اجرا در آوریم، EFI را جایگزین کنیم و سپس یک کی‌لاگر آپلود کنیم تا تاریخچه فشردن تمام دکمه‌ها ضبط شود. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - این کار حتی در شرایطی امکان‌پذیر است که macOS دست‌نخورده باقی مانده باشد (لوگوی جدید هنگام بوت صرفا یک افکت است و نیازی به انجامش وجود ندارد). این بدان خاطر است که در مک، کیبورد مستقیما به چیپ T2 متصل شده و اطلاعات دکمه‌ها از میان macOS عبور می‌کند.

ریک مارک، یکی از اعضای Team t8012 می‌گوید که یکی از اصلی‌ترین دلایلش برای پیوستن به تیم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - تحقیق روی T2 این بوده که باور داشته می‌توان سیستم‌های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - مک را هک کرد. او ضمنا عقیده دارد که متدهای مورد استفاده از سوی تیم آسیب‌پذیری T2، احتمالا از پیش توسط دیگر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر صایین قلعه استان زنجان - هکرها استفاده شده باشند. اگرچه مهاجم برای استفاده از این متد نیازمند دسترسی فیزیکی به کامپیوتر مک خواهد بود، مارک عقیده دارد که دولت‌ها و احتمالا مجرمان سازمان‌یافته قبلا از این روش برای حمله به اهداف خود استفاده کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone