تعمیرات یخچال مابه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20369.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پوشش زنده دیجیاتو: کنفرانس توسعه دهندگان WWDC20 اپل

اپل تنها چند ساعت دیگر روی صحنه می‌رود تا در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان موسوم به WWDC 20 از امکانات نرم‌افزاری جدید آیفون‌ها و احتمالا مک‌های جدید و برخی محصولات دیگر رونمایی کند. اما این بار ...

اپل تنها چند ساعت دیگر روی صحنه می‌رود تا در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان موسوم به WWDC 20 از امکانات نرم‌افزاری جدید آیفون‌ها و احتمالا مک‌های جدید و برخی محصولات دیگر رونمایی کند. اما این بار حال و هوای کنفرانس با هر سال فرق دارد و ویروس کرونا برنامه مراسم اپل را هم تغییر داده است. - تعمیرات یخچال مابه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - WWDC20 به طور زنده برگزار می‌شود تا شاهد جدیدترین اخبار کمپانی ساکن کوپرتینو - تعمیرات یخچال مابه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - باشیم.

اما چه انتظاری از رویداد - تعمیرات یخچال مابه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپل می‌رود؟ در این مطلب به تمامی سوالات پیرامون این رویداد از - تعمیرات یخچال مابه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مهاجرت اپل به معماری ARM تا ایرتگ و آپدیت‌های سیستم‌عامل‌های اپل پاسخ داده‌ایم.

کنفرانس اپل از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شود اما از ساعت ۲۱:۰۰ امشب دوم تیر ماه با پخش زنده دیجیاتو همراه باشید تا با ویدیوهای متنوع و بحث در مورد انتظارات این رویداد به استقبال WWDC20 برویم. در این برنامه «مانی قاسمی»،‌ مدیرعامل و «امیر مستکین» - تعمیرات یخچال مابه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سردبیر دیجیاتو با شما همراه خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone