🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19333.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بوئینگ با پرداخت ۲.۵ میلیارد دلار به اتهامات جزایی سوانح ۷۳۷ مکس پایان می‌دهد

بوئینگ در توافق با وزارت دادگستری آمریکا با پرداخت ۲.۵ میلیارد دلار غرامت برای سوانح مرگبار هواپیمای ۷۳۷ مکس موافقت کرد و پیگرد قانونی را به تعویق انداخت. بوئینگ به یک فقره دسیسه برای فریب ...

بوئینگ در توافق با وزارت دادگستری آمریکا با پرداخت ۲.۵ میلیارد دلار غرامت برای سوانح مرگبار هواپیمای ۷۳۷ مکس موافقت کرد و پیگرد قانونی را به تعویق انداخت.

بوئینگ به یک فقره دسیسه برای فریب دادن دولت آمریکا متهم شده بود اما حالا با موافقت کردن با پرداخت ۲.۵ میلیارد دلار پیگرد قانونی را به تعویق انداخته است. این هواپیماساز به طور دقیق‌تر به گمراه کردن گروه ارزیابی هواپیمای اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA AEG) در رابطه با پرونده ارزیابی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس متهم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - شده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - است.

شرکت مورد بحث در توافق با دادگاه باید ۲.۵ میلیارد دلار بپردازد که شامل ۲۴۳.۶ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - میلیون دلار جریمه و ۱.۷۷ میلیارد دلار غرامت به ایرلاین ‌های مشتری بوئینگ به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - خاطر زمینگیر شدن این هواپیما به مدت بیش از یک سال برای انجام تحقیقات درباره سوانح می‌شود. این شرکت همچنین باید ۵۰۰ میلیون دلار به خانواده‌ها، بازماندگان و یا وابستگان حقوقی قربانیان پرواز شماره ۶۱۰ خطوط هوایی Lion Air و پرواز - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - شماره ۳۰۲ خطوط هواپیمایی اتیوپی بپردازد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران

پرواز شماره ۶۱۰ خطوط هوایی Lion Air در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۸ مدت کوتاهی پس از برخاستن از روی باند فرودگاه در نزدیکی اندونزی سقوط کرد و پرواز شماره ۳۰۲ خطوط هواپیمایی اتیوپی در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۹ در نزدیکی اتیوپی سانحه داد. اداره FAA AEG در هر دو سانحه نقش سیستم MCAS را در سقوط هواپیماها محتمل دانست.

بوئینگ اعتراف کرد که اداره هوانوردی فدرال را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - درباره سیستم MCAS گمراه کرده است. آنطور - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - که در ادامه گزارش آمده، نوامبر ۲۰۱۶ دو - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - خلبان فنی بوئینگ ۷۳۷ مکس متوجه تغییراتی مهم در سیستم MCAS شده بودند، اما بوئینگ تصمیم گرفت این اطلاعات را حین پروسه ارزیابی امنیتی هواپیما در اختیار FAA AEG قرار ندهد. در نتیجه این اداره در گزارش خود اشاره‌ای به تغییرات MCAS نکرد و کتابچه راهنمای هواپیما و مطالب - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - آموزشی آن به شکل ناقص منتشر شد.

«پیتر دی‌فازیو» (Peter DeFazio)، رییس - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - کمیته زیرساخت و حمل‌ونقل مجلس نمایندگان آمریکا و ناظر پرونده بررسی سوانح بوئینگ ۷۳۷ مکس از رای دادگاه ناراضی بود و گفت: «این توافق یک سیلی و بی‌احترامی به ۳۴۶ قربانی است که به خاطر حریص بودن یک شرکت جان خود را از دست دادند. نه تنها این غرامت درصد بسیار ناچیزی از درآمد سالانه بوئینگ است، بلکه در توافق نیز بوئینگ واقعاً - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - از لحاظ اتهامات جزایی مسئولیتی نپذیرفته است.»

بوئینگ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - علاوه بر پرداخت ۲.۵ میلیارد دلار، باید با‌ بخش کلاهبرداری اداره هوانوردی فدرال برای بررسی‌های فعلی و بیشتر در آینده همکاری کند. این شرکت موظف است هرگونه سند در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - رابطه با گمراه‌سازی توسط کارکنان یا مأموران خود را ارائه کرده و به طور سالانه به اداره یاد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر تنکابن استان مازندران - شده گزارش عملکرد بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone