🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20693.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش رکوردشکن لوازم خانگی ال جی الکترونیکس در فصل دوم ۲۰۲۰

روز گذشته ال جی الکترونیکس گزارش عملکرد خود برای سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۰ را منتشر کرد. بر این اساس، درآمدهای ال جی در فصل گذشته ۱۷.۹ درصد و سود عملیاتی آن ۲۴.۱ درصد ...

روز گذشته ال جی الکترونیکس گزارش عملکرد خود برای سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۰ را منتشر کرد. بر این اساس، درآمدهای ال جی در فصل گذشته ۱۷.۹ درصد و سود عملیاتی آن ۲۴.۱ درصد کاهش یافت و به ترتیب به رقم ۱۰.۷ میلیارد (۱۲.۸ تریلیون وون) و ۴۱۹.۲ میلیون دلار (۴۹۵.۴ میلیارد وون) رسید. با این حال اما ال جی در بخش لوازم خانگی الکترونیک فروشی رکوردشکن را در فصل اخیر تجربه کرد و بیشترین مقدار فروش فصل دوم خود را از آغاز فعالیتش تا به امروز رقم زد.

مدیران ال جی الکترونیکس خاطرنشان کرده اند که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ عمده تمرکز این شرکت روی لوازم خانگی پریمیوم قرار داشته و همچنین تلاش هایی در راستای بهبود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - ساختار هزینه ها صورت گرفته که باعث این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - فروش رکوردشکن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - شده است.

درآمد ال جی از بخش لوازم خانگی و راهکارهای تهویه هوا برابر با ۵.۱ تریلیون وون و سود عملیاتی آن ۶۲۸ میلیارد وون بود که در مقایسه با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - سال - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - قبل ۱۲.۲ درصد رشد را نشان می دهد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان

ال جی اعلام کرده که علیرغم بحران کرونا سود عملیاتی آن برای نیمه نخست سال برای چهارمین سال پیاپی رشد داشته است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - و به رقم ۱.۵ تریلیون وون رسیده است.

جالب است بدانید که در سه ماهه گذشته توجه کاربران ال جی به محصولات بهداشتی و مرتبط با سلامت معطوف شده و به طور مثال تقاضا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - برای کمدهای برقی این شرکت که بوی نامطبوع لباس ها را از بین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - می برند و همچنین خشک کن بخار و ظرفشو بخار این شرکت افزایش قابل توجه پیدا کرد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان

ال جی الکترونیک باز هم در گزارش مالی این فصل خود تاکید کرد که قصد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - تعطیل کردن واحد موبایلش - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - را ندارد هرچند شایعات متعدد نشان می دهند این شرکت به خاطر زیان طولانی مدت واحد موبایل خود چنین تصمیمی دارد. سئو دونگ میونگ مدیر واحد برنامه ریزی بودجه واحد موبایل ال جی از سرمایه گذاران این شرکت خواست که موفقیت این کسب و کار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - را در دراز مدت در نظر بگیرند. به گفته او ال جی بارها تلاش کرده که ساختار هزینه واحد موبایل خود را بهبود دهد و حالا این استراتژی در حال اثرگذاری است.

در سه ماهه دوم امسال درآمدهای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - واحد موبایل الجی ۳۱.۱ درصد رشد فصلی را تجربه کرد که این نیز مرهون فروش خوب آن در آمریکای شمالی و کره بود.

ال جی امیدوار است که با رقابتی تر کردن قیمت گذاری خود و همچنین عرضه سری موبایل های ولولت در بازارهای خارج از کره بتواند تغییرات معناداری را در عملکرد واحد موبایل خود ایجاد نماید.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان

کسب و کار سرگرمی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - های خانگی ال جی نیز در فصل گذشته درآمدی برابر با ۲.۲ تریلیون وون داشت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - و سود عملیاتی این واحد به رقم ۱۱۲.۸ میلیارد وون رسید که هر دوی این رقم ها نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبرو بود. علت این کاهش به تعبیر مدیران ال جی بسته شدن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - خرده فروشی های جهانی و همچنین به تعویق افتادن رویدادهای ورزشی در سراسر دنیا بود.

درآمد واحد ارتباطات - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - موبایلی ال جی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - در فصل گذشته ۱.۳ تریلیون وون و زیان عملیاتی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - آن نیز ۲۰۶.۵ میلیارد وون عنوان شد. براساس آمارها این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کردکوی استان گلستان - درآمد نسبت به فصل اول امسال ۳۱.۱ درصد رشد داشته و زیان آن نیز نسبت به فصل قبل با کاهش روبرو بوده است.

ال جی در گزارش خود خاطرنشان کرده که افزایش دورکاری کاربران و آموزش آنلاین باعث رشد فروش کامپیوترها و مانیتورهای آن شده هرچند اختلال در زنجیره تامین جهانی آن فروش پنل های انرژی خورشیدی و همچنین نمایشگرهای سیستم های اطلاعاتی آن را دچار افول کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone