تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38939.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک در ۲۴ ساعت دو میلیون دلار شعله افکن فروخت

چندی پیش مدیرعامل تسلا، اسپیس اکس و بورینگ کمپانی مطرح کرده بود که قصد دارد اسلحه‌ی شعله افکن ساخته و آنها را به بازار عرضه کند. در آن زمان کسی حرف وی را باور نکرد ...

چندی پیش مدیرعامل تسلا، اسپیس اکس و بورینگ کمپانی مطرح کرده بود که قصد دارد اسلحه‌ی شعله افکن ساخته و آنها را به بازار عرضه کند. در آن زمان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - کسی حرف وی را باور نکرد و فکر نمی‌کرد کاربری بخواهد از این استارتاپ شعله‌افکن بخرد اما اکنون با آغاز پیش فروش و با گذشت ۲۴ ساعت از آن، کمپانی یادشده موفق شد دو میلیون دلار شعله افکن بفروشد.تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

ایلان ماسک شهرت جالبی به جاه‌طلبی‌های بلندپروازانه و ایده‌های عجیب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - دارد. شاید با تاسیس تسلا و اسپیس اکس نشان داد که ایده های نوینی دارد اما پس از آن با افتتاح بورینگ کمپانی و رونمای از اولین پروژه حفر یک تونل زیر زمینی زیر شهر لس آنجلس نشان داد که واقعا هیچ چیزی از وی بعید نیست.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

چندی پیش ماسک موفق شده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بود که با به حراج گذاشتن کلاه‌های ۲۰ دلاری Boring Company (شرکت حفاری) مهر‌ماه، ۵۰ هزار عدد از این محصولات را طی ۲ ماه به فروش رسانده و یک میلیون دلار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - سود ببرد. در حالی‌ که این یک میلیون دلار قسمت بسیار کوچک از سرمایه‌‌ی مورد نیاز برای پروژه های بورینگ کمپانی را تهیه کند اما این کلاه توانست آوازه و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اسم شرکت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - یاد شده را به گوش بسیاری برساند.

پس از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - این اتفاق ماسک با انتشار مطلبی در توییتر اعلام کرد که با اتمام فروش کلاه‌ها سراغ حراج اسلحه‌های شعله‌ افکن خواهد رفت. در آن زمان کارشناسان فکر می‌کردند که این صحبت در واقع یکی از شوخی‌های ماسک بوده است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

چند روز پیش تصویری از محصول تازه و عجیب بورینگ کمپانی منتشر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده که ۶۰۰ دلار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - قیمت داشت. در توضیحات این صفحه نیز آمده بود که «تصویر بالا مربوط به نسخه پروتوتایپ بوده و محصول نهایی، به مراتب بهتر خواهد بود». به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - گفته یکی از کاربران ردیت، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - در این صفحه آمده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - که شعله افکن مورد اشاره در ماه آوریل عرضه می شود، اما ماسک واکنشی به موضوع نشان نداد.تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

سرانجام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - با اعلام زمان آغاز پیش فروش این محصول، تنها با گذشت ۲۴ ساعت تعداد چهار هزار عدد از بیست هزار شعله افکن موجود پیش فروش شد. با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - احتساب قیمت ۵۰۰ دلاری این محصول می‌توان فهمید که ماسک از این طریق توانسته ۲ میلیون دلار بدست آورد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

جالب اینجاست که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - روز قبل از عرضه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - این محصول، ماسک با انتشار یک توییت، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - شایعاتی مبنی بر ایجاد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک فضای آخر زمانی برای فروش شعله افکن‌هایش را رد کرد. این مسئله سوالی در ذهن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - مخاطبان بوجود آورد که این توییت شوخی دیگری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - است یا خیر؟

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران

ارسال این شعله افکن‌ها قرار است بهار سال آینده آغاز شود و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران - البته در کنار این محصول یک کپسول آتش‌ نشانی ۴۰ دلاری نیز عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند در صورت وقوع حادثه از آن استفاده کنند.

ظاهرا شوخی‌های ایلان ماسک تمامی ندارد چرا که در وبسایت خود اشاره کرده که از این محصول در انبار اسلحه‌ی بورینگ کمپانی یا کاه‌های تزئینی این شرکت نباید استفاده کرد.

- تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر فریدون کنار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone