🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38285.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به جوایز هواوی که در جشنواره «عیدِ دیدنی» دریافت می کنید

هواوی برای عید امسال طرحی ویژه در نظر گرفته و بدون قرعه کشی به خریداران محصولاتش هدیه می دهد. طرح «عیدِ دیدنی» که از ۱۲ بهمن ۹۶ شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷ ...

هواوی برای عید امسال طرحی ویژه در نظر گرفته و بدون قرعه کشی به خریداران محصولاتش هدیه می دهد. طرح «عیدِ دیدنی» که از ۱۲ بهمن ۹۶ شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷ ادامه دارد. اگر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - در این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - بازه ۸ موبایل منتخب هواوی را خریداری کنید، همراه آن جوایزی مثل اسپیکر بلوتوث، هدست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - بلوتوث و کارت هدیه دریافت می کنید. علاوه بر این جوایزی هم مثل تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - میت 10 پورشه دیزاین وجود دارند که به شکل هفتگی به خریداران این ۸ موبایل منتخب تقدیم خواهند شد.

پیش از این با ویژگی های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - موبایل های هواوی که در طرح - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - «عیدِ دیدنی» عرضه می شوند آشنا شدیم. اما بد نیست در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - این مطلب هم نیم نگاهی داشته باشیم به جوایزی که در صورت خرید موبایل های منتخب هواوی در این طرح دریافت می کنید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

چشمگیر ترین هدیه بدون تردید نسخه پورشه دیزاین از میت ۱۰ است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - که لوکس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - ترین پرچمدار ساخته شده به دست هواوی محسوب می شود. هواوی علاوه بر هدایایی که بدون قرعه کشی دریافت می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - کنید، ۷۷ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - دستگاه از این تلفن هوشمند را هم به خریداران ۸ موبایل منتخب خود به شکل هفتگی و با قرعه کشی تقدیم می کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

هرچند میت 10 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - (بررسی دیجیاتو) در رنگ های متنوعی عرضه می شود، اما مشخصه نسخه پورشه دیزاین رنگ مشکی براقی است که جلوه ی لوکس و خاصی به بدنه ی دستگاه بخشیده است. در نسخه ی لوکس نوار رنگی اطراف لنز دوربین متفاوت طراحی شده و لوگوی پورشه دیزاین روی آن به چشم می خورد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

اما عمده ترین تفاوت اینکه شرکت سازنده در نسخه پورش دیزاین حسگر اثر انگشت را از زیر نمایشگر به پشت بدنه منتقل کرده است. این موضوع باعث شده در این نسخه نمای جلوی بدنه نسبت به میت 10 معمولی ساده و زیباتر باشد و زیر نمایشگر، به لوگوی پورشه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - دیزاین اختصاص - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - داده شده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

میت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - 10 پورشه دیزاین در برخی از بخش ها با نسخه معمولی میت 10 اشتراک دارد از جمله چیپست قدرتمند کایرین ۹۷۰ ساخت هواوی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی که در همکاری با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - شرکت آلمانی لایکا ساخته شده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

اما نسخه لوکس در برخی ویژگی ها هم برتری دارد، مواردی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - مثل پنل نمایشگر امولد، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۶ گیگابایت حافظه رم و مقاومت بالاتر در برابر آب. تنها بخش هایی که نسخه معمولی نسبت به مدل پورشه دیزاین برتری دارد به پشتیبانی از کارت حافظه و رزولوشن بالاتر صفحه نمایش باز می گردد.

اما اگر بخواهیم به جوایز دیگری که در این طرح وجود - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - دارد اشاره کرده باشیم، بد نیست از اسپیکر جذاب JBL Clip 2 شروع کنیم که طراحی شده تا همه جا همراه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - شما باشد. بدنه ی این اسپیکر در برابر آب مقاوم است و یک گیره دارد که به کوله یا دوچرخه ی شما متصل می شود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

این اسپیکر با توجه به ابعاد جمع - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - و جوری که دارد با هر شارژ می تواند تا ۸ ساعت به پخش موسیقی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - ادامه دهد، اما هواوی روی برخی مدل ها هم اسپیکر JBL Flip 4 را هدیه می دهد که بزرگتر است و عمر باتری ۱۲ ساهته دارد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

هدیه جذاب دیگری که برای این طرح در نظر گرفته شده دستبند ورزشی Color Band A1 نام دارد. این دستبند صفحه نمایش ندارد اما از طراحی جذاب و دلنشینی برخوردار است و می توانید آمار فعالیت فیزیکی و خواب شما را ثبت کند. اما ویژگی متمایز این محصول حسگر امواج فرابنفش است که حضور بیش از حد شما را زیر نور خورشید یادآوری می کند تا در صورت لزوم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

از دیگر جوایز جشنواره هم می توانیم به پاور بانک هواوی، مونوپاد، کارت هدیه و کابل تبدیل USB-C به HDMI اشاره کنیم که آخری به شما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را به مانیتور های خارجی متصل کنید.

در نهایت به کارت خدمات VIP هواوی می رسیم که به شما امکان می دهد تا چند ماه اول پس از خرید، در صورت شکسته شدن صفحه نمایش آن را به شکل رایگان تعویض کنید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان

این جوایز رنگارنگ جشنواره هواوی را به یک فرصت عالی برای کاربرانی تبدیل کرده که قصد خرید تلفن هوشمند جدید دارند، خصوصاً آنهایی که می خواهند یک محصول با کیفیت بالا و امکانات متنوع نسبت به قیمت پرداختی بهره مند شوند.

برای شرکت در جشنواره ی «عیدِ دیدنی» کافی است محصولات منتخب را تا پایان تعطیلات نوروزی از فروشگاه های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - اعلام شده خریداری و سپس، اطلاعات خود را در سایتی که هواوی برای این منظور تدارک دیده وارد کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone