🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39066.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بررسی یک پرونده؛ آیا می‌توان بدون خودرو در اسنپ کار کرد؟

اسنپ اکنون تبدیل به شغل موقت و دائمی تعداد زیادی از افراد شده است. برای کار در این سامانه یا شرکت‌های مشابه آن، لازم است یک خودرو داشته باشید و مدارک‌تان هم کامل باشد. با ...

اسنپ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اکنون تبدیل به شغل موقت و دائمی تعداد زیادی از افراد شده است. برای کار در این سامانه یا شرکت‌های مشابه آن، لازم است یک خودرو داشته باشید و مدارک‌تان هم کامل باشد. با این شرایط، ظرف نهایتاً چند روز می‌توانید کارتان را شروع کنید اما اگر خودرو نداشته باشید چطور؛ آیا ثبت نام راننده و کار در اسنپ، بدون داشتن خودرو امکان‌پذیر است؟

به تازگی شرکت‌‌های مختلفی پدید آمده‌اند که از این خلاء استفاده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده، قراردادهای مختلفی با افراد می‌بندند و آنها را راهی اسنپ می‌کنند. جالب اینجاست که در برخی موارد، این شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا خودشان را در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قالب اسنپ به مراجعه‌کنندگان بشناسانند. حتی در قراردادها نیز نام اسنپ را می‌توان به عنوان طرف قرارداد مشاهده کرد.

پیش از این نیز تبلیغاتی نظیر «کار در اسنپ بدون خودرو» در اینترنت قابل مشاهده بود اما اکنون کار به جایی رسیده که برخی از همین شرکت‌ها، رسماً خودشان را اسنپ معرفی می‌کنند. یک دوست قدیمی دو ماه پیش عنوان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرد که با چنین شرکتی قرارداد بسته و اسکن قرارداد را نیز به دیجیاتو ارائه کرد.

عهدنامه ترکمانچای

آدرس را گرفتم. سایت اسنپ را چک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کردم و خبری از این آدرس در آن نبود. با این حال چند روز پیش شخصاً به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن مراجعه کردم. نشانی‌اش حوالی پل‌چوبی در تهران است. یک ساختمان قدیمی که روز زنگ یکی از واحد‌ها با خودکار نوشته‌اند «اسنپ». هدف از مراجعه این بود که خودم قرارداد را مطالعه کنم و از آنچه به دستم رسیده، مطمئن شوم.

نام - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - معرفم را می‌گویم و منشی قرارداد و شرایط را خلاصه می‌کند: «اینجا شرایط ویژه‌ای دارد. اعتبار این قرارداد پنج‌ساله است و سال به سال تمدید می‌شود. پس از امضای قرارداد، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خودرویی جهت ثبت‌نام و کار در اسنپ در اختیارتان قرار می‌گیرد. وسیله نقلیه امانت است و باید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۵۰ درصد از درآمدتان را با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شرکت شریک شوید.»

البته این شرکت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - درآمد را هم خودش تعیین می‌کرد که فعلاً ۱۶۰ هزار تومان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به شکل روزانه است. در واقع با امضای این قرارداد، شخص ملزم می‌شود تا به شکل روزانه ۸۰ هزار تومان به شرکت بپردازد. نکته جالب دیگر در مورد مرخصی بود. فردی که قرارداد را امضا می‌کند سالانه تنها ۱۰ روز مرخصی دارد که پنج روز آن مرتبط با تعطیلات نوروز است و پنج روز دیگرش انتخابی.

در کنار این موراد، متقاضی باید چک و سفته با امضای یک کارمند با فیش حقوقی، یا یک کاسب با جواز کسب را نیز ارائه دهد. از سوی دیگر در قرارداد نوشته شده بود که «هر گونه فعالیت دیگری با این خودرو موجب فسخ قرارداد و جبران ضرر و زیان سرمایه‌گزار خواهد شد.»

خودرویی که در موردش صحبت می‌شد، یک اتومبیل قدیمی با ارزشی حدود ۱۰ میلیون تومان بود. منشی همچنین اشاره کرد که پس از پنج سال، متقاضی صاحب خودرو خواهد شد؛ خودرویی مستهلک که شما روزی با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن ۸۰ هزار تومان به شرکت پرداخت کرده‌اید. در واقع پس از ۵ سال، درآمدی که این شرکت با نام اسنپ و به شکل غیرقانونی کسب‌کرده بود، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به حدود ۱۴۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تومان می‌رسد و سپس راننده هم صاحب یک خودروی مستهلک چند میلیون تومانی می‌شود. قرارداد هشت صفحه‌ای را ببینید:

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اسنپ واقعی در مورد اسنپ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تقلبی چه می‌گوید؟

آنچه اینجا قابل توجه است اینکه، این شرکت تنها نیست. شاید کمتر شرکتی اینچنین خود را «اسنپ» بنامد ولی افراد و مجموعه‌هایی که با ارائه خودرو به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیگران و بستن قراردادهای مشابه، افراد را ملزم می‌کنند تا سهم بزرگی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از درآمدشان را به آنها بدهند کم نیستند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

همانطور که اشاره شد، یک جستجوی ساده در گوگل کافیست تا با انبوهی از آگهی‌های اینچنینی روبه‌رو شوید. همین موضوع را با مدیر ارشد بازاریابی اسنپ، «راشا شیدماهر» در میان می‌گذارم. او در گفت‌وگو با دیجیاتو می‌گوید:

«به باور من، اموری از این دست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نیاز به آموزش دارند. مردم نباید هیچگاه به وعده‌های وسوسه‌انگیز اعتماد کنند، چه این وعده از سوی شرکتی منتسب به اسنپ باشد و چه از سوی یک موسسه مالی. از خودتان بپرسید اگر اسنپ با چنین شرکت‌هایی همکاری دارد پس چرا از طریق کانال‌های ارتباطی رسمی خود در مورد نحوه این همکاری اطلاع‌رسانی نمی‌کند؟ ما همواره از طریق کانال‌های رسمی اسنپ و جراید رسمی کشور به کاربران راننده و مسافر‌مان در خصوص کلاهبرداری‌ها و سواستفاده‌های احتمالی اطلاع‌رسانی می‌کنیم، اما اعتماد نکردن به وعده‌های واهی سوءاستفاده‌گران به آگاهی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و هوشیاری خود مردم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بستگی دارد. در این مورد خاص هم باید تاکید کنم که ادعای این شرکت‌ها مبنی بر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارا بودن نمایندگی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اسنپ کذب محض و جرم است.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

به گفته شید‌ماهر، «اسنپ کنون در تهران ۱۲۰ هزار راننده فعال دارد و میانگین درآمد راننده‌ای که ۹ ساعت فعالیت کند در تهران به ۱۵۰ هزار تومان می‌رسد.» با این حال شرکت‌هایی که خود را به نام اسنپ جا می‌زنند و قراردادهایی با افراد می‌بندند، از یک خلاء - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در اکوسیستم اسنپ سوءاستفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد خود اسنپ فعلاً طرح مشابهی ندارد با این‌حال، مدیر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ارشد بازاریابی اسنپ عنوان می‌کند که این سامانه قراردادی با یکی از شرکت‌های لیزینگ خودرو امضا کرده تا رانندگان برتر بتوانند با کمترین سود اقدام به تهیه خودرو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنند.

شیدماهر همچنین در این باره می‌گوید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که اسنپ در زمان ثبت نام مدارک و سلامت راننده و خودروی او را ارزیابی می‌کند اما حساسیتی بر اینکه خودرو چگونه خریداری شده ندارد: «برای ما، راننده و خودروی تحت تملک مهم است، نه نحوه خرید و تملک خودرو. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اغلب این شرکت‌ها، طبق عرف «رهن خودرو»، سند‌ و کارت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خودرو را به نام راننده می‌زنند، اما در متن سند قید می‌کنند که خودرو در رهن آنهاست.»

اما آیا اسنپ در صورت رخ دادن یک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حادثه ناگوار توسط راننده‌ای که خودروی خود را به این شکل دریافت کرده، باز هم مسئول خواهد بود؟ مدیر ارشد بازاریابی اسنپ در پاسخ به این پرسش می‌گوید:

«قطعا تیم حقوقی اسنپ به صورت قانونی پیگیر سواستفاده از نام این شرکت هستند، اما تا زمانی که قانون مانع فعالیت این شرکت‌ها نشده خود مردم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آگاه باشند. این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موضوع ارتباطی با نحوه رفتار اسنپ ندارد و اسنپ با کلیه افرادی که در این سامانه ثبت نام می‌کنند رفتار یکسانی دارد و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آنها را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مشمول حمایت‌های متداول خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌داند؛ فرقی نمی‌کند که خودرو به صورت تمام و کمال تحت تملک آنها باشد و یا خودرو را به صورت قراردادی خریداری کرده باشند.»

اسنپ به گفته مدیران ارشدش، حدود ۳۰۰ هزار راننده در سراسر کشور دارد و روزانه یک میلیون سفر توسط این سامانه انجام می‌شود. مشخص نیست چه تعداد از رانندگان این سامانه به این شیوه مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند، با این حال این شرکت خبر می‌دهد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که از نظر حقوقی پیگیر موضوع است و اجازه نمی‌دهد تا شرکت‌های دیگر با استفاده از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نام اسنپ، خودرو در اختیار افراد گذاشته و آنها را به سمت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این سامانه هدایت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone