🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39063.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینتل امسال بار دیگر جایگاه نخست تولیدکنندگان نیمه هادی دنیا را تصاحب می کند

اواخر سال گذشته میلادی کمپانی سامسونگ با کنار زدن اینتل به بزرگترین تولیدکننده نیمه هادی ها تبدیل شد، با این حال بسیاری از کارشناسان از ناپایدار بودن این جایگاه خبر داده اند. «اندرو نوروود» معاون موسسه ...

اواخر سال گذشته میلادی کمپانی سامسونگ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با کنار زدن اینتل به بزرگترین تولیدکننده نیمه هادی ها تبدیل شد، با این حال بسیاری از کارشناسان از ناپایدار بودن این جایگاه خبر داده اند.

«اندرو نوروود» معاون موسسه پژوهشی «گارتنر»، که خدمات تحقیق و مشاوه IT خود را در ۸۵ کشور مختلف ارائه می کند، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در بررسی سالیانه بازار چیپست ها جایگاه نخست سامسونگ را بی ثابت ارزیابی کرده است.

موسسه آمریکایی تحلیل کسب و کار «استمفورد» نیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با اشاره به رشد 52.6 درصدی بخش صنایع نیمه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هادی سامسونگ در سال گذشته تاکید کرده که سهم 14.6 درصدی کمپانی کره ای از این بازار در آینده کاهش خواهد یافت چرا که رقبای آن در حال افزایش تولید خود هستند و از طرف دیگر تقاضای جهانی برای چیپ های حافظه در آستانه کاهشی چشمگیر قرار دارد.

بر این اساس در سال جاری سامسونگ ممکن است به جایگاه سوم سقوط کرده و پشت سر اینتل و برادکام قرار بگیرد، چرا که برادکام به راحتی از تصاحب کوالکام و سهم این کمپانی در بازار منصرف نخواهد شد.تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیاگرچه پس از خرید کوالکام موانعی مانند رگولاتوری ها و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قوانین ضد تراست بر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سر راه برادکام قرار خواهند شد اما عبور از آها غیر ممکن نیست.

علاوه بر این تصاحب کوالکام به این معنی است که یکی دیگر از تولید کنندهای بزرگ نیمه هادی ها در جهان به نام «NXP» نیز زیر چتر برادکام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قرار خواهد گرفت.

نوروود نیز معتقد است علاوه بر کاهش قیمت ها که خود نشانه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ای از کاهش تقاضا است، این حقیقت که کمپانی های چینی ظرفیت تولید خود را افزایش داده اند بر جایگاه سامسونگ تاثیر گذار خواهد بود.

پیش بینی موسسه گارتنر از کاهش سهم کمپانی کره ای از بازار نیمه هادی ها با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیدگاه های بسیاری از شرکت های تحلیلی دیگر در یک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - راستا قرار دارد و آنها نیز عقیده دارند که رکورد جدید سامسونگ در سه ماهه پایانی سال 2017 دامنه دار نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone