🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39074.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

یخچال هوشمند ThinQ ال‌جی به صفحه‌نمایش لمسی ۲۹ اینچی و شفاف مجهز است

با اینکه پیشتر سامسونگ یخچال‌هایی با صفحه نمایش لمسی تولید نموده است اما این‌بار رقیبش، ال جی سعی کرده با شفاف‌تر کردن در‌های یخچال از محتوای داخل آن به کاربر خبر دهد. با توجه به ...

با اینکه پیشتر سامسونگ یخچال‌هایی با صفحه نمایش لمسی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تولید نموده است اما این‌بار رقیبش، ال جی سعی کرده با شفاف‌تر کردن در‌های یخچال از محتوای داخل آن به کاربر خبر دهد. با توجه به رونمایی از یخچال هوشمند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ThinQ در نمایشگاه CES 2018، مشخص شد که دو ایده به طور همزمان در تولید این محصول جدید به کار گرفته شده است. این یخچال صفحه نمایش ۲۹ اینچی خواهد داشت که اگر دوبار روی آن ضربه بخورد، شفاف شده و محتویات یخچال را نشان می‌دهد.

ال جی دو سال پیش سعی کرده بود که یخچالی مشابه تولید کند که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از سیستم عامل ویندوز 10 بهره ببرد اما این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - محصول هیچ‌گاه به تولید انبوه نرسید.

حالا یخچال هوشمند ThinQ قرار است به صفحه‌ نمایش لمسی مجهز شود که به کمک نرم‌افزار webOS شرکت ال جی و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آلکسای آمازون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به نگهداری از مواد غذایی می پردازد.

این یخچال که مجهز به دوربین داخلی نیز بوده تمامی محصولات را با توجه به زمان خرید تگ زده و از خرابی آنها به کاربر اطلاع می‌دهد. همچنین در صورت تعریف اقلام اساسی، رابط کاربری آن به کاربر هشدار داده تا مورد مورد نیاز را به طور مرتب خریداری کند.

ال جی با تولید این محصولات آشپزخانه‌ای هوشمند قصد دارد، روند فعالیت های آشپزخانه‌ای و کارهای منزل را هوشمند ساخته و بتواند با ایجاد ارتباط میان یخچال، گاز، ماشین ظرف‌شویی در روند تهیه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و پخت غذا از ابتدا تا انتها، کاربر را همراهی کند.

ال جی هنوز قیمت و زمان عرضه‌ خاصی برای این محصول ارائه نکرده و صرفاً به معرفی آن در CES پرداخته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone