🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39070.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هدفون +Clik از Mymanu با قابلیت ترجمه همزمان 37 زبان بدون نیاز به اپ معرفی شد

در رویداد CES سال 2018 هدفون «+Clik» از کمپانی «Mymanu» معرفی شده که امکان ویژه ای را برای کاربران فراهم می کند: ترجمه همزمان به 37 زبان مختلف بدون نیاز به اپ. پیش از این ...

در رویداد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان - CES سال 2018 هدفون «+Clik» از کمپانی «Mymanu» معرفی شده که امکان ویژه ای را برای کاربران فراهم می کند: ترجمه همزمان به 37 زبان مختلف بدون نیاز به اپ.

پیش از این هدفون های مشابهی از گوگل و براگی نیز معرفی شده بودند، ولی هر دو آنها برای کارکردهای مشابه نیاز به اپ موبایل داشتند؛ در حالی که کلیک پلاس نیز می تواند برای ترجمه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان - از اپ بهره ببرد ولی امکان ترجمه بدون نیاز به اپلیکیشن را نیز برای کاربر فراهم می کند.

نمونه اولیه از این هدفون قبلاً هم معرفی شده بود، ولی برای اولین بار امکان آزمایش آن توسط کاربران در رویداد CES فراهم شده. این هدفون پیش تر توانسته بود با موفقیت تمام سرمایه مورد نیاز خود را در پاییز اخیر از طریق سایت جمع سپاری Indiegogo به دست آورد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان

در مورد نحوه کارکرد قابلیت ترجمه این هدفون باید گفت که به واسطه کارکرد ترکیبی اپ، فضای ابری و نیز خود هدفون کلیک پلاس این امکان فراهم می شود. هدفون یاد شده همچنین وعده عمر باتری 6 ساعته را می دهد.

به لطف تعبیه یک پردازنده در کلیک پلاس تجربه کاربری بهبود می یابد. به گزارش سایت انگجت گجت مذکور از طریق یک ویرایشگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان - سخنگوی زبان چینی آزمایش شده و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان - ادعا شده که ترجمه آن از زبان انگلیسی به چینی بسیار دقیق بوده، البته ترجمه از چینی به انگلیسی با دقت کمتری همراه بوده است که ممکن است این مسله به علت سر و صدای بیش از حد محیط نمایشگاه یا اختلال امواج وای فای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان - باشد.

انتظار می رود این هدفون به زودی به مرحله تولید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان - برسد و از اسفند ماه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بویین زهرا استان زنجان - سال جاری تا فروردین سال 97 به بازار عرضه شود. قیمت آن برای افرادی که هم اکنون اقدام به خرید نمایند، 239 دلار و در هنگام عرضه نهایی 300 دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone