🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39064.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ال جی پروژکتور 4K با قابلیت نمایش تصاویر 150 اینچی را معرفی کرد

در حالی که تنها چند روز به نمایشگاه CES باقی مانده ولی ال جی منتظر نمانده و از پروژکتور با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR 10 خود رونمایی کرده که می تواند تصاویری تا ...

در حالی که تنها چند روز به نمایشگاه CES باقی مانده ولی ال جی منتظر نمانده و از پروژکتور با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR 10 خود رونمایی کرده که می تواند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تصاویری تا اندازه 150 اینچ را روی دیوار بتاباند.

به ادعای ال جی اندازه پروژکتور - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - «HU80KA» نصف سایر مدل های مشابه با پشتیبانی از 4K است که توسط رقیبان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ارائه شده. همچنین این کمپانی ادعا می کند که بسیاری از پروژکتورهای رقیبان سنگین تر و گران قیمت تر هستند و راه اندازی آنها نیز پیچیده است.

به گفته ال جی تصاویر این پروژکتور بسیار روشن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - (2500 لومن) است. بدین ترتیب روشن ترین پروژکتوری است که تاکنون توسط این شرکت ارائه شده و در عین حال می تواند پا به پای سایر رقیبان نیز حرکت کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

این پروژکتور روی زمین قرار می گیرد. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - همچنین می توان آن را روی دیوار یا سقف نصب کرد. این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پروژکتور همچنین دارای دو اسپیکر 7 وات است. البته نباید از آنها انتظار حجم صدای بالا داشت و شاید کاربران مجبور به خرید اسپیکرهای جداگانه باشند.

بدین منظور خروجی صدای اپتیکال نیز برای آن در نظر گرفته شده. همچنین درگاه  HDMI نیز در آن تعبیه شده. به لطف درگاه USB نیز امکان اتصال موس و کیبورد فراهم می شود و در عین حال کاربران - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می توانند فایل های خود را از طریق حافظه های USB پخش نمایند. همچنین یک درگاه شبکه اترنت برای آن در نظر گرفته شده است.

پروژکتور ال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جی مشابه با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تلویزیون های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هوشمند این کمپانی از سیستم عامل اختصاصی این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کمپانی، Web OS (نسخه 3.5) بهره می برد. در حال حاضر قیمت این دستگاه اعلام نشده. البته باید گفت که در حال حاضر قیمت پروژکتورهای با کیفت 4K از حدود 2 هزار دلار آغاز می شود. بدین ترتیب انتظار می رود این پروژکتور نیز با قیمت بالایی عرضه شود. این پروژکتور ال جی در نمایشگاه CES که از 19 تا 22 دی ماه در لاس وگاس برگزار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خواهد شد، به نمایش گذاشته می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone