🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39069.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

انویدیا بالاخره از چیپست قدرتمند «خاویر» برای اتومبیل های خودران رونمایی کرد

در حالی که نیاز به پردازنده های قدرتمند در اتومبیل های خودران و نیمه خودران روز به روز افزایش می یابد، انویدیا در حال حصول اطمینان از این موضوع است که با ترند فعلی صنعت ...

در حالی که نیاز به پردازنده های قدرتمند در اتومبیل های خودران و نیمه خودران روز به روز افزایش می یابد، انویدیا در حال حصول اطمینان از این موضوع است که با ترند فعلی صنعت خودرو همگام باقی می ماند. در جریان نمایشگاه CES 2018، این کمپانی غول تولیدکننده کارت های گرافیک، از چیپست Xavier برای سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی اتومبیل ها رونمایی کرده که پیشتر در CES 2017 معرفی شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - بود.

چیپست «خاویر» بیش از 9 میلیارد ترانزیستور داشته و از پردازنده شخصی سازی شده 8 هسته ای، پردازشگر گرافیکی 512 هسته ای Volta، یک پردازشگر ویدیوی 8K HDR، یک شتاب دهنده یادگیری عمیق و یک شتاب دهنده بینایی کامپیوتری بهره می برد. انویدیا می گوید چیپست خاویر 30 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - تریلیون عملیات بر ثانیه را تنها با مصرف - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - انرژی 30 وات به انجام می رساند که به زعم این کمپانی، تا 30 برابر نسبت به معماری پیشین بهینه تر است. این موضوع به صورت خاص برای اتومبیل های الکتریکی اهمیت فراوان دارد که مصرف باتری، به معنای کاهش مسافتی است که اتومبیل قادر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - به پیمایش آن خواهد بود.

چیپست خاویر 30 تریلیون عملیات بر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ثانیه را تنها با مصرف انرژی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - 30 وات به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - انجام می رساند که تا 30 برابر نسبت به معماری پیشین بهینه تر است

تمام این آمار و ارقام نشان می دهند که Xavier می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - تواند اطلاعات بیشتری از اتومبیل و سنسورها دریافت کرده و در اختیار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - سیستم هوش مصنوعی قرار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - دهد. این موضوع، قطعاً تولیدکنندگان اتومبیل های خودران و نیز سرویس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - های هم سفری آنلاین را خوشحال - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - خواهد کرد. هوش مصنوعی از همین حالا می تواند فشار زیادی به پردازنده ها وارد کند و با در نظرگیری جریان توقف ناپذیر اطلاعاتی از که از سنسورها و اتومبیل دریافت می شود، Xavier مشخصاً در حال کنار زدن محدودیت های فعلی کامپیوترها است.

در حال حاضر از دو پردازنده Xavier و دو پردازشگر گرافیکی انویدیا در پلتفرم پردازش Pegasus AI (که به گفته انویدیا قادر به دستیابی به سطح پنجم از خودمختاری است) استفاده می شود. کافی است این سیستم را در یک اتومبیل جای دهید تا بیشتر از هر زمان دیگری به رویای اتومبیل های کاملاً خودران نزدیک شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone