🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39073.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

این پروژکتور به گیمرها امکان تماشای دو تصویر متفاوت را به صورت همزمان می دهد

استارتاپی فعال در زمینه نمایشگر به نام MirraViz اخیراً به نمایشگاه CES در شهر لاس وگاس آمده تا از گجتی رونمایی کند که در نگاه نخست بسیار جادویی به نظر می رسد. این گجت به ...

استارتاپی فعال در زمینه نمایشگر به نام MirraViz اخیراً به نمایشگاه CES در شهر لاس وگاس آمده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا از گجتی رونمایی کند که در نگاه نخست بسیار جادویی به نظر می رسد. این گجت به کمک دو پروژکتور، امکان نمایش دو لایه تصویر متفاوت را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - روی یکدیگر مهیا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - می سازد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - و تماشاگران به صورت همزمان، از دو زاویه متفاوت قادر به تماشای این لایه ها خواهند بود. این تکنولوژی از همین حالا با قیمت 499 دلار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - قابل خریداری است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران

به بیان دیگر، پروژکتور MirraViz یک تصویر را برداشته و آن را مجدداً به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - سمت منبع بازتاب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - می دهد؛ و این مسئله سبب می شود تا شخصی که در زاویه درست قرار دارد، قادر به تماشای تصاویری واضح و روشن باشد و در عین حال، تصویر دیگری که به نمایش در می آید را مشاهده نکند.

کمپانی مورد اشاره، استفاده های گوناگونی را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای پروژکتور خود متصور شده است. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اولین و محتمل ترین خریداران این پروژکتور، گیمرهایی هستند که از تجربه لوکال و کوآپ بازی های ویدیویی لذت می برند و در صورت استفاده از MultiView Screen دیگر مجبور به تجربه بازی ها در حالت اسپلیت اسکرین نیستند. از طرف - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیگر، این پروژکتور زمانی که دو عضو خانواده به دنبال تماشای محتویات ویدیویی متفاوتی هستند نیز به کار می آید. MirraViz ضمناً به دنبال فروش محصول خود به صاحبان کار و تجارت نیز هست و عقیده دارد پروژکتورش می تواند در مصارف سازمانی با تبلیغاتی کارآمد باشد.

MirraViz می گوید صفحه پروژکتورش نیازمند چندین لنز DLP با کیفیت است تا افکت لایه ها به درستی پیاده سازی شود. به همین خاطر، این کمپانی باندلی از چندین لنز مختلف را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر فریدون کنار استان مازندران - به همراه MultiView Screen در نظر گرفته که مجموعاً با قیمت 2000 دلار به فروش می رسند. از طرف دیگر، باندلی مخصوص گیمینگ هم در نظر گرفته شده که یک سیستم صوتی با کیفیت، پروژکتورها و یک صندلی گیمینگ را با قیمت 3 هزار دلار به دست خریداران می رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone