تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17217.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رزبری پای ۴۰۰ معرفی شد؛ کامپیوتر شخصی در قالب کیبورد

بنیاد رزبری پای از رزبری پای ۴۰۰ رونمایی کرد. کیبوردی کوچک مجهز به پردازنده مبتنی بر ARM که می‌توان با وصل کردنش به مانیتور یا تلویزیون از آن به عنوان یک کامپیوتر ساده برای انجام ...

بنیاد رزبری پای از رزبری پای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۴۰۰ رونمایی کرد. کیبوردی کوچک مجهز به پردازنده مبتنی بر ARM که می‌توان با وصل کردنش به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - مانیتور یا تلویزیون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - از آن به عنوان یک کامپیوتر ساده برای انجام کارهای سبک استفاده کرد.

رزبری پای ۴۰۰ کاملاً شبیه رزبری پای کیبورد و هاب است، با این تفاوت که حالا برای تبدیل شدن به یک PC به انواع پورت‌ها و کانکتورهای اضافه مجهز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - شده است. این محصول از پردازنده چهار هسته‌ای BCM2711 برادکام با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز بهره برده و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۴ گیگابایت رم LPDDR4 مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - رزبری پای ۴۰۰ می‌توان به وای فای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - دو بانده، بلوتوث - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۵.۱، پورت اترنت گیگابیتی، سه درگاه USB (دو - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0)، دو پورت مایکرو HDMI، پین های GPIO و اسلات کارت microSD اشاره کرد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان

«Eben Upton»، مدیرعامل بنیاد رزبری پای می‌گوید هدف از ساخت Pi 400، تولید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - کامپیوتر جمع و جوری بوده که کاربران غیرحرفه‌ای بتوانند آن را به آسانی و بدون نیاز به مراجعه تکنسین به خانه و ریسک شیوع کرونا راه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - اندازی کنند. البته کیت دسکتاپ رزبری پای ۴ همچنان برای افرادی که این مدل را ترجیح می‌دهند قابل خریداری خواهد بود.

رزبری پای ۴۰۰ از هم اکنون با قیمت ۷۰ دلار به بازار عرضه شده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - است. خریدار می‌تواند این محصول را در قالب پکیج همراه با ماوس، آداپتور USB-C، کارت microSD شانزده گیگابایتی و کابل HDMI با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کند. بنیاد رزبری پای از احتمال عرضه نسخه قوی‌تر این کامپیوتر برای سازمان‌ها و مراکز آموزشی خبر داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone