🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30492.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به مک بوک ایر رتینای اپل [تماشا کنید]

اپل شب گذشته از مک بوک ایر رتینا رونمایی کرد که در مقایسه با مدل قبلی تغییرات عمده ای را تجربه کرده است. رزولوشن نمایشگر بهبود قابل توجهی یافته، ابعاد دستگاه کوچکتر شده و به ...

اپل شب گذشته از مک بوک ایر رتینا رونمایی کرد که در مقایسه با مدل قبلی تغییرات عمده ای را تجربه کرده است. رزولوشن نمایشگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - بهبود قابل توجهی یافته، ابعاد دستگاه کوچکتر شده و به حسگر اثر انگشت تاچ آی دی مجهز شده است.

مک بوک ایر رتینا نمایشگری با 4 برابرِ رزولوشن اولین مدل مک بوک ایر دارد و این میزان به 2880 در 1800 پیکسل رسیده است. متاسفانه درگاه های ورودی تنها به دو USB-C محدود هستند اما خوشبختانه با تاندربولت 3 سازگاری دارند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل

این بار حسگر اثر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - انگشت تاچ آی دی راه خود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - را به مک بوک ایر باز کرده و چیپ  T2 هم نوید امنیت بالاتر را می دهد. با پرداخت 1200 دلار می توانید مدل پایه با پردازنده Core i5، رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD را خریداری کنید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - و البته با پرداخت مبالغ بالاتر مدل هایی با فضای ذخیره سازی تا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - 1.5 ترابایت و رم حداکثر 16 گیگابایتی هم قابل انتخاب هستند.

مک بوک ایر رتینا در رنگ های نقره ای، طلایی و خاکستری عرضه می شود و پیش فروش از دیروز فراهم شده و از 16 آبان ماه نیز عرضه می شود. در ادامه می توانید ویدیویی نگاه نزدیک به این محصول - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone