تعمیرات یخچال کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24299.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

یک سوم وسایل نقلیه کشور بیمه شخص ثالث ندارند؛ تاثیر مهلک افزایش قیمت ها و فشار اقتصادی

در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری ...

در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه است. به‌صورتی‌که اگر وسیله نقلیه‌ای تحت این پوشش نباشد، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری - تعمیرات یخچال کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داشته باشد.

با این حال آمارهای ارائه شده از وضعیت پوشش بیمه‌ای در کشور نشان می‌دهد، یک سوم از وسایل نقلیه کشور یعنی ۹ میلیون خودرو و موتورسیکلت بدون پوشش بیمه‌ شخص ثالث هستند که از این میان قسمت عمده وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث را موتوسیکلت‌ها تشکیل می‌دهند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

با این حساب حدود هفت میلیون موتورسیکت فاقد بیمه شخص ثالث هستند. تعداد خودروهای فاقد بیمه - تعمیرات یخچال کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ‌نامه شخص ثالث نیز به یک میلیون دستگاه می‌رسد. عدم پوشش بیمه‌ شخص ثالث برای این حجم بالا - تعمیرات یخچال کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از وسایل نقلیه پیامدهای جبران ناپذیری برای مالکان این وسایل خواهد داشت.

کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل این مشکل را ناتوانی مالی افراد برای خرید بیمه شخص ثالث عنوان می‌کنند. این در حالی است که نرخ حق‌ بیمه‌های وسایل نقلیه موتوری و شخص ثالث، بسیار پایین‌تر از مبلغ واقعی آن تعیین می‌شود - تعمیرات یخچال کرال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و راهکار خاصی برای کاهش بیشتر مبلغ حق ‌بیمه‌ها وجود ندارد.

هرچند این با حذف مالیات بر ارزش افزوده و در نتیجه پایین‌تر آمدن نرخ بیمه‌نامه‌های شخص ثالث می توان نرخ نهایی بیمه را برای مشتریان اندکی کاهش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone