🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24301.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سنهایزر از هدفون بیسیم Momentum با قیمت 400 دلار

کمپانی سنهایزر در نمایشگاه IFA 2019 از نسل سوم هدفون روگوشی بیسیم Momentum رونمایی کرد. شمایل هدفون سنهایزر Momentum شباهت زیادی به نسل های قبلی دارد و سازنده آلمانی سعی کرده با اضافه کردن چند ...

کمپانی سنهایزر در نمایشگاه IFA 2019 از نسل سوم هدفون روگوشی بیسیم Momentum رونمایی کرد.

شمایل هدفون سنهایزر Momentum شباهت زیادی به نسل های قبلی دارد و سازنده آلمانی سعی کرده با اضافه کردن چند ویژگی جدید آن را به هدفون های گران قیمت WH-1000XM3 سونی و محصولات رده بالای بوز (Bose) نزدیک کند.

کاربر به کمک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان - قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و همچنین ابزار Transparent Hearing قادر به حذف صداهای محیطی بوده و می تواند میزان شنیدن صداهای خارجی را تنظیم کند. این قابلیت ها از روی هدفون قابل کنترل هستند و نیازی به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان - در دست داشتن گوشی نیست.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان

یک دکمه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان - مخصوص روی هدفون تعبیه شده که برای فعال کردن دستیار صوتی هوشمند الکسا، سیری یا گوگل اسیستنت به کار می رود. دکمه پاور از هدفون سنهایزر Momentum حذف شده و با جمع کردن و باز کردن خاموش و روشن می شود. برای تنظیم ولوم و پخش موزیک نیز دکمه های فیزیکی در نظر گرفته شده است.

می - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان - توان با اپلیکیشن اختصاصی سنهایزر Smart Control حذف نویز فعال، حذف باد و تنظیمات ضد فشار را انجام داده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان - و به تنظیم اکولایزر پرداخت. کمپانی سنهایزر برای کاهش احتمال گم شدن این هدفون گرانقیمت قابلیت ردیابی آن به کمک اپ Tile - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان - را در این محصول قرار داده است.

سازنده آلمانی قول داده باتری هدفون بیسیم سنهایزر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان - Momentum با یکبار شارژ تا 17 ساعت دوام بیاورد که به طرز چشمگیری کمتر از پرچمداران سونی و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان - بوز و دیگر سازندگان است.

هدفون بیسیم سنهایزر Momentum هم اکنون در رنگ مشکی قابل خریداری است. رنگ سفید آبان ماه به بازار عرضه خواهد شد.

- تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مریوان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone