تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17171.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ARM از معماری A78C‌ برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد

شرکت ARM پس از معرفی معماری A78 و X1، این بار از معماری Cortex-A78C رونمایی کرده است. این معماری جدید نه تنها امنیت بالاتری را برای کامپیوترها به ارمغان می‌آورد، بلکه می‌تواند برای لپ‌تاپ‌های همیشه ...

شرکت ARM پس از معرفی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - معماری A78 و X1، این بار از معماری Cortex-A78C رونمایی کرده است. این معماری جدید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - نه تنها امنیت بالاتری را برای کامپیوترها به ارمغان می‌آورد، بلکه می‌تواند برای لپ‌تاپ‌های همیشه روشن نیز گزینه مناسبی باشد.

آرم نامی آشنا در دنیای فناوری محسوب می‌شود؛ اما معمولا چیپست‌های آن درون سیستم‌های کامپیوتری کوچک و گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند و هنوز در بازار سیستم‌های کامپیوتری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - و لپ‌تاپ حضور پررنگی ندارند.

با نزدیک‌ شدن به زمان رونمایی از چیپست اپل، آرم نیز معماری جدید Cortex-A78C را معرفی کرده تا در آینده نزدیک شاهد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - رونمایی از سیستم‌های کامپیوتری مبتنی بر پردازنده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - آرم باشیم.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان

ماه گذشته آرم اعلام کرد که روی نسل جدیدی از چیپست‌های خود کار می‌‌کند و قصد دارد تحولی عظیم از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - نظر امنیت و عملکرد در این حوزه ایجاد کند. قدرت بالاتر و عملکرد بهتر بی‌شک می‌تواند بخش بزرگتری از نیازهای کاربران را پاسخگو باشد.

در سال جاری، این شرکت از دو معماری جدید برای چیپست‌های گرافیکی و مرکزی خود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - رونمایی کرد. معماری A78 آرم جایگزین معماری کورتکس A77 و پردازنده گرافیکی Mali-G78 نیز جایگزین Mali-G77 شد. معماری جدید در درجه اول برای گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت. آرم در نظر دارد معماری کورتکس A78AE را نیز به عنوان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - مغز سیستم کامپیوتری در خودرو به بازار عرضه کند.

اکنون نوبت به معرفی معماری A78C برای لپ‌تاپ رسیده است. یکی از تفاوت‌های اصلی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - این معماری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - با آنچه پیشتر از سوی شرکت معرفی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - شده، پیکربندی هشت هسته‌ای و شش هسته‌ای در پردازنده مرکزی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - در مقایسه با پیکربندی big.LITTLE در گوشی‌های هوشمند است. در معماری جدید، با افزایش حافظه کش 8 مگابایتی L3 روبرو هستیم. همین افزایش ظرفیت حافظه باعث می‌شود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - که پردازنده مرکزی بتواند برای کارهای سنگین کاربرد خوبی داشته باشد.

چنین معماری وقتی در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کنار پردازنده گرافیکی Mali-G78 قرار می‌گیرد، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای گیمینگ گزینه مناسبی خواهد بود. یکی از نقاط قوت کورتکس A78C، امنیت بالاتر آن است. آرم ادعا می‌کند که این معماری با امنیت بالایی که دارد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای لپ‌تاپ‌های اداری گزینه مناسبی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone