تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17173.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اسپیکرهای هوشمند با کمک هوش مصنوعی جهت صدای کاربر را تشخیص می‌دهند

محققان دانشگاه «کارنگی ملون» با استفاده از مدل یادگیری ماشینی، موفق به توسعه سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی شده‌اند که باعث می‌شود اسپیکرهای هوشمند بتوانند جهت صدای کاربر را تشخیص دهند. با این سیستم کار ...

محققان دانشگاه «کارنگی ملون» با استفاده از مدل یادگیری ماشینی، موفق به توسعه سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی شده‌اند که باعث می‌شود اسپیکرهای هوشمند بتوانند جهت صدای کاربر را تشخیص دهند. با این سیستم کار کردن با اسپیکرهای هوشمند راحت‌تر خواهد شد.

ارتباط چهره به چهره در مراودات اجتماعی به بهبود روابط ما با دیگران کمک می‌کند. در حوزه فناوری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - نیز از چنین الگوهایی برای ارتباط با تجهیزات هوشمند الگوبرداری شده است.

کاربران برای استفاده از اسپیکرهای هوشمند، معمولا مقابل آن قرار می‌گیرند یا با کمک ژست‌های حرکتی به دستگاه هوشمند اطلاع می‌دهند که درخواستی دارند. برخی دیوایس‌های هوشمند دوربین تشخیص چهره دارند و کاربر باید مقابل دوربین قرار بگیرد تا درخواست خود را اعلام کند.

محققان در تلاش هستند تا با توسعه سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی نیاز به قرار گرفتن کاربر جلوی اسپیکر یا استفاده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - از ژست‌های حرکتی را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - حذف کنند. در واقع با کمک هوش مصنوعی، دیگر نیاز نیست کاربر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - مستقیم جلوی اسپیکر قرار بگیرد و اسپیکر هوشمند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌تواند به راحتی جهت صدا را تشخیص بدهد.

در واقع  این سیستم می‌تواند به راحتی فرکانس گفتار کاربر را با توجه به جهتی که در آن قرار گرفته متوجه شود. در نتیجه به راحتی تشخیص می‌دهد صدا از کدام سمت آمده است.

محققان ادعا می‌کنند سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی، نخستین، بلندترین و واضح‌ترین صدا را شناسایی می‌کند و به صداهای آرام‌تر و دورتر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - توجهی نشان نمی‌دهد.

حتی وقتی دوربین تشخیص چهره اسپیکر خاموش باشد، دستگاه با دریافت پیام - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - صوتی به راحتی کار می‌‌کند. از این زاویه، چنین سیستمی برای افرادی که نگران رعایت حریم خصوصی خود هستند و تمایلی به استفاده از دوربین‌های تشخیص چهره در دستگاه‌های هوشمند ندارند، می‌تواند موثر باشد.

محققان در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - توضیح سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام کردند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - که این روش مبتنی بر نرم افزار است و نیازی به ارسال داده‌های صوتی به فضای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - ابری ندارد.  محققان روی سیستم جدید کار می‌کنند و بی‌شک مدتی طول می‌کشد تا فناوری به دستگاه‌های هوشمند اضافه شود. باید ببینیم چه زمانی این فناوری روی اسپیکرهای هوشمند به صورت عملیاتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone