🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34532.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ربات‌ ها نحوه‌ی بینایی ماشینی صحیح و کامل را می‌آموزند [تماشا کنید]

اکنون بینایی ماشینی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد. در حال حاضر ربات ها می‌توانند بر اساس اپلیکیشن طراحی شده برای آنها،  قسمت‌های محدودی از محیط پیرامون را مشاهده کنند. این مسئله موجب می‌شود ربات ...

اکنون بینایی ماشینی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد. در حال حاضر ربات ها می‌توانند بر اساس اپلیکیشن طراحی شده برای آنها،  قسمت‌های محدودی از محیط پیرامون را مشاهده کنند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این مسئله موجب می‌شود ربات ها بتوانند یک شئ به خصوص را از محلی مشخص بردارند و آن را در جای دیگری قرار دهند. با اینکه این روش برای تکرار یک روند خاص کافی است اما برای آنکه بتوان از ربات‌های هوشمند در مسائل مختلف متفاوت با استفاده‌ی صنعتی کمک گرفت، باید آنها نحوه‌ی بینایی ماشینی صحیح را یاد بگیرند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا قادر باشند با بررسی شواهد محدود عملکرد درستی را در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیش بگیرند.

حال محققان مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT) سیستمی به نام DON طراحی کرده‌اند که می تواند شرایطی فراهم کند تا ربات‌ها بتوانند نحوه‌ی بینایی صحیح را خودشان بیاموزند.

سیستم DON (بر گرفته از سر واژه‌های Dense Object Nets به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - معنی شبکه‌های اشیاء متراکم) در واقع صورت جدیدی از بینایی ماشینی است که توسط محققان آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم کامپیوتری MIT توسعه یافته است.

این سیستم با جمع آوری اطلاعات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیداری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و مرتب کردن نقاط مهم موجود، یک نقشه‌ی بصری تولید می‌کند. سپس با استفاده از مختصات بدست آمده تمامی نقاط موجود و ترکیب آنها با یکدیگر، مجموعه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مختصات کاملی را فراهم می آورد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

روند شکل گیری این نقشه‌های دیداری، بسیار شبیه مواقعی است که ترکیب چند عکس با یکدیگر، یک عکس پاناروما بزرگ را نتیجه می‌دهد.

این سیستم موجب می‌شود که ربات‌ها بتوانند شکل اشیاء یا محل جاگیری آنها را بهتر تشخیص - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - داده و بتوانند درک  درستی از محیط پیرامونشان داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

برای مثال ربات‌های بهره مند از سیستم DON می‌توانند با نگاه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کردن به یک فنجان قهوه یا کفش، بهترین مکان برای گرفتن آنها را پیدا کرده و بدون آنکه کفش را خراب کرده یا قهوه را بریزند، آنها را جابجا کنند.

البته هنوز این تکنولوژی در ابتدای راه قرار دارد و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک، ربات‌هایی را مشاهده خواهیم کرد که می‌توانند به دقت محیط را مشاهده کرده و به جمع آوری وسایل منزل بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone