🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33339.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل احتمالا دوربین سلفی آیفون را کاملا پنهان می کند

تامین لنز دوربین‌های آیفون بر عهده کمپانی Largan Precision قرار دارد و این شرکت حالا مشغول توسعه پوشش ویژه ای برای مخفی سازی دوربین سلفی موبایل است که احتمال به کارگیری آن در آیفون وجود ...

تامین لنز دوربین‌های آیفون بر عهده کمپانی Largan Precision قرار دارد و این شرکت حالا مشغول توسعه پوشش ویژه ای برای مخفی سازی دوربین سلفی موبایل است که احتمال به کارگیری آن در آیفون وجود دارد.

بر اساس گزارش Jeff Pu، تحلیلگر موسسه سرمایه گذاری چینی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - GF Securities، فناوری مذکور احتمالا تا سال ۲۰۲۰ توسط یک یا دو شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با توجه به روابط مستحکم شرکت سازنده با اپل بعید نیست شاهد روی آوردن کمپانی کوپرتینویی به این فناوری باشیم.

در حال حاضر بریدگی نمایشگر اغلب موبایل ها مشکی رنگ است اما دوربین(های) سلفی و برخی دیگر از سنسورها از برخی زوایا یا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شرایط نوری نمایان هستند. با این حال فناوری Largan Precision از طریق پوشش مشکی ویژه آمده تا آنها را به طور کلی از دید کاربران پنهان سازد.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

«جانی ایو»، مدیر ارشد طراحی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپل از مدت ها قبل رویای توسعه مدلی با ظاهر شیشه ای یک دست را در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ذهن پرورانده است. این طراح زبردست سال گذشت با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حذف قسمت های قابل توجهی از حواشی زاید موبایل در این راستا گام مهمی برداشت و با بهره - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گیری از این فناوری می تواند قدمی هرچند کوچک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در جهت توسعه آیفون یک دست بردارد.

از سوی دیگر اگر اپل راهی برای تعبیه دوربین سلفی و سنسورهای دیگر  در زیر نمایشگر پیدا کند، دیگر نیازی به استفاده از این پوشش ویژه نخواهد داشت.

این پوشش تنها تغیر احتمالی آیفون های بعدی نخواهد بود و پیش از این شایعات دیگری در رابطه با تعبیه سنسورهای TrueDepth در دوربین اصلی آیفون منتشر شده بود که امکان تجارب واقعیت افزوده واقعی‌ تر را فراهم می کند. علاوه بر این برخی عقیده دارند که اپل در حال توسعه آیفونی تاشو است که احتمالا در اواخر سال جاری و همراه با موبایل تاشوی سامسونگ از آن رونمایی کند.

 

تماشا کنید: - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بررسی ویدیویی آیفون XS Max توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone