🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43209.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیر عامل هوآوی: میت 10 آیفون های امسال اپل را به چالش می کشد

همان طور که انتظار می رود، پرچمدار بعدی هوآوی «میت 10» نام دارد و این موضوع در مصاحبه اخیر «ریچارد یو» مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هوآوی با خبرگزاری بلومبرگ تأیید شده است. آقای «یو» می ...

همان طور که انتظار می رود، پرچمدار بعدی هوآوی «میت 10» نام دارد و این موضوع در مصاحبه اخیر «ریچارد یو» مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هوآوی با خبرگزاری بلومبرگ تأیید شده است.

آقای «یو» می گوید میت 10 به «نمایشگری تمام صفحه» مجهز شده که احتمالاً به معنای حداقل حاشیه در طرفین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است. البته این تصمیم هم قابل پیش بینی بود، چون در سال 2017 بیشتر موبایل های پرچمدار بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به چنین سمتی پیش می روند تا روند کنونی در طراحی پر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کاربرد ترین گجت همراه انسان ها را ادامه دهند.

تقریباً یک ماه قبل خبرهای نسبتاً موثقی در مورد نمایشگر بدون حاشیه میت 10 شنیده بودیم و حالا به این ویژگی اطمینان کامل داریم. از جمله مشخصات دیگر این فبلت پرچمدار می توان به چیپست جدید کایرین 970 اشاره کرد، که البته آقای «یو» در مورد آن سخن نگفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

این مدیر ارشد هوآوی اظهار داشت میت 10 در مقایسه با نسل بعدی آیفون، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شارژدهی بالاتری خواهد داشت و از نظر سرعت شارژ و قابلیت های تصویربرداری هم بهتر از محصول 2017 اپل عمل خواهد کرد. البته مشخص نیست آقای «یو» تا چه اندازه نسبت به مشخصات آیفون های امسال مطمئن است که چنین ادعایی را مطرح می کند.

گفتنیست کمپانی چینی اهداف فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خود را برای سال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 2017 نسبت به سال 2016 چندان افزایش نداده و تمرکز اصلی اش را روی سودآوری گذاشته؛ این رویکرد تاکنون به خوبی پاسخ داده و افزایش 36 درصدی درآمد را در نیمه نخست سال جاری میلادی برای آنها به ارمغان آورده. به خاطر همین موفقیت، مدیرعامل هوآوی اعلام کرد که از این به بعد تجارت موبایل های اقتصادی و ارزان قیمت را به خاطر حاشیه سود اندک، متوقف خواهد ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone