🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43210.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و آموزش مهارت های آنلاین به 10 میلیون آفریقایی

بر اساس اظهارات «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل، این کمپانی قصد دارد طی پنج سال آینده 10 میلیون آفریقایی را به منظور افزایش امکان شغل یابی، در زمینه مهارت های آنلاین آموزش دهد. حرکت جدید ...

بر اساس اظهارات - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل، این کمپانی قصد دارد طی پنج سال - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - آینده 10 میلیون آفریقایی را به منظور افزایش امکان شغل یابی، در زمینه مهارت های آنلاین آموزش دهد.

حرکت جدید گوگل در راستای برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - قبلی شرکت در سال 2016 برای آموزش جوانان آفریقایی بوده که طبق آمارهای موجود، موفق شده طی آن به هدف اصلی دست پیدا کرده و مهارت های دیجیتالی را به یک میلیون نفر آموزش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران

آقای پیچای برنامه جدید را طی کنفرانسی به نام «گوگل برای نیجریه» در شهر لاگوس نیجریه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - اعلام کرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - گفت آموزش ها به صورت ترکیبی از جلسات حضوری و آنلاین، و به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - زبان های سواحلی، هوسه و زولو ارائه خواهند شد.

گوگل همچنین اظهار داشته که برنامه مورد بحث، بدون تبعیض جنسیتی اجرا خواهد شد و بر اساس تصمیم کمپانی، حداقل 40 درصد از دانش آموختگان را زنان تشکیل خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - داد.

گوگل 3 میلیون دلار را به 60 استارتاپ آفریقایی اختصاص داده است

لازم به ذکر است علاوه بر برنامه آموزشی، شرکت ساکن مانتین ویو در یک طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - حمایتی از استارتاپ ها قصد دارد روی 60 شرکت نوپای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - آفریقایی مبلغ 3 میلیون دلار را سرمایه گذاری کرده و فضای مورد نیاز برای فعالیت و همچنین راهنمایی های لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - را برای آنها فراهم کند. نکته مهم اینکه استارتاپ های مورد بحث در صورت موفقیت، نیازی به بازپرداخت عواید (حقوق سرمایه گذار) به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - گوگل نخواهند داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران

در نهایت گفتنی است گوگل از دو ماه پیش نسخه ویژه ای از یوتوب تحت عنوان «YouTube Go» را در نیجریه، و برای اینترنت های کم سرعت در دست - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - توسعه دارد که نسخه آزمایشی آن تا پایان سال 2017 به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

طبق گفته های گوگل، این نسخه خاص بیشتر برای کشورهای آفریقایی با زیرساخت های ضعیف اینترنت در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر نمک آبرود استان مازندران - گرفته شده و در راستای بهبود ارائه خدمات آموزشی در این کشورها توسعه یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone