🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42682.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر اندروید اوریو در آخرین آپدیت گوگل مپس

حالت تصویر در تصویر یکی از قابلیت های اندروید اوریو است که طرفداران این سیستم عامل بیش از هر چیز دیگری انتظارش را می کشند. به لطف این ویژگی می توانید ویدیوها ی خود را ...

حالت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تصویر در تصویر یکی از قابلیت های اندروید اوریو است که طرفداران این سیستم عامل بیش از هر چیز دیگری انتظارش را می کشند. به لطف این ویژگی می توانید ویدیوها ی خود را در یک پنجره شناور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تماشا کنید که آزادانه در محیط اپلیکیشن ها حرکت می کند.

حالا همین خصوصیت به آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل مپس نیز اضافه شده است. با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دریافت نسخه 9.60 این اپلیکیشن برای اندروید، می توانید هنگام مسیریابی نقشه ها را به شکل یک پنجره شناور در بیاورید.

البته شایان ذکر است که حالت تصویر در تصویر قابلیت جدیدی در گوگل مپس نیست. این خصوصیت اولین بار در به روز رسانی قبلی گوگل مپس به آن اضافه شده بود، اما مشکلاتی در رندرینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باعث می شد که کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قادر به استفاده از آن نباشند. خوشبختانه این مشکلات با به روز رسانی اخیر به طور کامل برطرف شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

حالت تصویر در تصویر گوگل مپس به غیر از نمایش نام جاده ای که مشغول رانندگی در آن هستید، پیچ های پیش رویتان در مسیر و زمان تقریبی رسیدن به مقصد را هم به نمایش می گذارد.

اما به جز حالت تصویر در تصویر، خصوصیت جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دیگری هم به گوگل مپس اضافه شده که به لطف آن می توانید نکاتی که از نظرتان اهمیت دارند را مثل یک دفترچه در آن یادداشت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و در اپلیکیشن ذخیره کنید.

همچنین طرفداران رستوران گردی هم می توانند تصاویر و نظرات خود در مورد رستوران های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - محبوب شان را در سیستم گوگل مپس ثبت نمایند. آپدیت 9.60 گوگل مپس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هم اکنون منتشر شده، و قابلیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آن از سوی سرور و به طور خودکار به اپلیکیشن اضافه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone