🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42677.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تانزانیا بزرگترین شبکه ملی پهپادها را برای حمل دارو راه اندازی می کند

تانزانیا به عنوان یکی از کشورهای شرق آفریقا، از خدمات بهداشت و درمان خوبی برخوردار نیست به طوری که به ازای هر 100 هزار نفر در این کشور، تنها 3 پزشک به درمان بیماران می ...

تانزانیا به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عنوان یکی از کشورهای شرق آفریقا، از خدمات بهداشت و درمان خوبی برخوردار نیست به طوری که به ازای هر 100 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هزار نفر در این کشور، تنها 3 پزشک - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به درمان بیماران می پردازند.

از طرفی تانزانیا با جمعیت 56 میلیون نفری خود، تنها 5640 مرکز درمانی عمومی در اختیار داشته و دسترسی به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داروی بیماری هایی مانند ایدز (بزرگترین عامل مرگ و میر در تانزانیا) برای بسیاری از ساکنان در این کشور دشوار است.

حالا خبر می رسد که دولت تانزانیا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای حل مشکل دسترسی مردم به دارو و خدمات درمانی، با همکاری کمپانی کالیفرنیایی «Zipline» در حال راه اندازی بزرگترین شبکه ملی حمل و نقل با پهپاد دنیاست که در سال 2018 به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بهره برداری خواهد رسید.

شبکه مورد بحث در مجموع شامل 120 فروند پهپاد بوده که در چهار مرکز مختلف در سطح تانزانیا توزیع خواهند شد. در ضمن هرکدام از این پهپادها توانایی حمل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 1.5 کیلوگرم محموله را داشته و می تواند با نهایت سرعت 112 کیلومتر در ساعت، مسافت 160 کیلومتر را بپیماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

محموله پهپادهای Zipline شامل داروهای ضد مالاریا و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ضد HIV نیز خواهد بود

لازم به ذکر است که شبکه پهپادی تانزانیا برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توزیع واکسن های اورژانسی، داروهای ضد مالاریا و ضد HIV، ادوات انتقال خون و لوازم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. موارد مذکور در بسته بندی مقاوم از طریق پهپادهای Zipline به محل های از پیش تعیین شده ارسال می شوند که پس از رسیدن به این محل ها، پهپاد ارتفاع خود را کاهش داده و محموله - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را رهاسازی می کنند.

گفتنی است یکی از مهم ترین دلایل راه اندازی پروژه مورد بحث، قوانین نه چندان سختگیرانه تانزانیا در قبال پرواز پهپادها بوده و رئیس داروخانه های این کشور نیز ابراز امیدواری کرده طرح جدید، دسترسی بیمارانی که به صورت اورژانسی به داروهای خاص احتیاج پیدا می کنند را تسهیل نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone