🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42674.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از 6 اسمارتفون جدید خانواده ذن فون 4 رونمایی کرد

سری چهارم موبایل های ذن فون کمپانی ایسوس راه سختی را تا عرضه پیمودند. پس از ماه ها تاخیر، عرضه ناقص در روسیه، سکوت خبری از سوی ایسوس و ده ها خبر لو رفته از ...

سری چهارم موبایل های ذن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - فون کمپانی ایسوس راه سختی را تا عرضه پیمودند. پس از ماه ها تاخیر، عرضه ناقص - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در روسیه، سکوت خبری از سوی ایسوس و ده ها خبر لو رفته از مشخصات و ظاهر دستگاه، بالاخره امروز شاهد رونمایی کامل از این خانواده 6 نفره هستیم.

گرچه اکثر شرکت ها فقط یک یا دو موبایل را در یک روز معرفی می کنند اما این بار ایسوس می خواهد همزمان 6 دستگاه کاملا مختلف را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای سلایق متفاوت نمایش دهد: ذن فون 4، ذن فون 4 سلفی، ذن فون 4 مکس که هر سه موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دارای یک ورژن پرو نیز هستند.

ذن فون 4 و 4 پرو دستگاه های عمومی تری هستند. سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سلفی پرو میان رده ها با تمرکز روی دوربین جلو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هستند و مکس و مکس پرو هم ارزان قیمت های ایسوس به حساب می آیند که یک باتری بزرگ دارند.

در ادامه توضیحات بیشتری پیرامون هر اسمارتفون می خوانید.

ZenFone 4 و ZenFone 4 Pro

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

ذن فون 4 در دو مدل عرضه می شود: یکی با اسنپدراگون 630 و دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با اسنپدراگون 660 که تا 6 گیگابایت رم و 3300 میلی آمپر باتری نیز دارند. نمایشگر آن 5.5 اینچی و ال سی دی تمام اچ دی است.

مدل پرو اما همراه با اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم و باتری 3600 میلی آمپری عرضه می شود. مشخصات نمایشگر به جز AMOLED بودن آن، تفاوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با مدل عادی ندارد. هر دو دستگاه دارای دو لنز 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه بوده با این تفاوت که مدل 4 پرو از سنسور دوم برای زوم دو برابری استفاده می کند ولی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مدل عادی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای ثبت تصاویر 120 درجه عریض.

ZenFone 4 Selfie و ZenFone 4 Selfie Pro

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

به هر حال، لنزهای دوتایی در کنار یکدیگر حسابی این روزها طرفدار پیدا کرده اند. ایسوس در موبایل سلفی و سلفی پرو قصد دارد نه در قسمت پشتی، بلکه در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جلویی موبایل های خود دو سنسور دوربین قرار دهد تا سلفی ها بی نظیر باشند.

در ورژن پرو، یک سنسور 24 مگاپیکسلی در قسمت جلویی قرار دارد در حالی که برای ورژن عادی، این رقم 20 مگاپیکسل است. هر دو دستگاه می توانند سلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هایی با زاویه عریض به ثبت برسانند.

سلفی پرو یک اسنپدراگون 625 با 4 گیگابایت رم و باتری 3 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هزار میلی آمپری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - درون خود دارد اما مدل عادی از اسنپدراگون 430 بهره می برد. هر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دو دستگاه نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED دارند در حالی که سلفی پرو رزولوشن فول اچ دی داشته اما سلفی به اچ دی بسنده کرده.

ZenFone 4 Max و ZenFone 4 Max Pro

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

به هر دلیلی که بود، ایسوس تصمیم گرفت که ذن فون 4 مکس و مکس پرو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را در مراسم رسمی خود نمایش ندهد و در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - عوض اطلاعات را ما از وبسایت شرکت به دست آوردیم. وجه تمایز این دو دستگاه، باتری عظیم 5 هزار میلی آمپری است - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که روی دو مدل قرار دارد.

مدل مکس همراه با اسنپدراگون 425 و 430 عرضه می شود و نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی با دوربین 13 مگاپیکسلی دوگانه دارد. کاربران می توانند رم 2، 3 یا 4 گیگابایتی را برای دیوایس خود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برگزینند. مدل مکس پرو اما به جز نداشتن گزینه رم 4 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی، تفاوت دیگری با مدل عادی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ندارد.

قیمت، زمان عرضه و انتظارات

رابط کاربری مخصوص ایسوس با نام ZenUI قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است به ورژن چهارم خود آپدیت شود که بر اساس اندروید O ساخته شده. قیمت ابتدایی ذن فون 4 از 400 دلار شروع می شود در حالی که قیمت مدل پرو از 600 دلار آغاز می گردد. با این حال، دو مدل سلفی قیمت های 280 و 380 دلاری دارند.

در مورد قیمت مدل مکس اما اطلاعاتی در دسترس نیست. گفته شده که این موبایل ها ابتدا در آسیا عرضه می شوند و سپس به غرب راه خواهند یافت. اما هنوز تاریخ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دقیق عرضه هم مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone